• دوشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 1400090805943
  • خبرنگار : 71552

دروازه‌بان تیم ملی هندبال زنان: تیم‌های قدری در گروه ما هستند

دروازه‌بان تیم ملی هندبال زنان: تیم‌های قدری در گروه ما هستند

فاطمه خلیلی گفت: تیم‌های خوب و قدری در گروه ما هستند که امیدوارم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم و بازی‌های خوبی را ارائه کنیم.

دروازه بان تیم ملی هندبال زنان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص حضور در مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا اظهار کرد: ما تنها تیم با حجاب در مسابقات قهرمانی جهان هستیم. در ۲۵ دوره مسابقات جهانی زنان تیم ما اولین تیم محجبه این مسابقات است. امیدوارم در اولین حضورمان نتیجه خوبی که می‌خواهیم را بگیریم و بازی‌های خوبی را ارائه کنیم. 

خلیلی گفت: ما با تیم‌های نروژ، رومانی و قزاقستان همگروه هستیم. تیم سختی داریم چون نروژ جزو چهار تیم اول جهان و رومانی جزو ۱۱ تیم برتر جهان است. قزاقستان هم که جزو سه تیم اول آسیاست. تیم‌های خوب و قدری در گروه ما هستند اما امیدوارم ما هم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم و بازی‌های خوبی را ارائه کنیم. 

خلیلی در خصوص شرایط اردوهای تیم ملی هندبال زنان گفت: ما حدود ۲ ماه است که از مسابقات قهرمانی آسیا بازگشتیم. اکنون شرایط اردو نسبت به قبل مسابقات آسیا بهتر شده چون ورزشکاران بلافاصله بعد از مسابقات لیگ به اردو آمده‌اند و از نظر آمادگی جسمانی شرایط خوبی دارند. 

ملی‌پوش هندبال زنان گفت: رئیس فدراسیون هندبال در شرایط سخت تیم را به مسابقات آسیا اعزام کرد و ما خداراشکر توانستیم جواب اعتماد رئیس را بدهیم و با کسب عنوان چهارمی جهانی شدیم. اکنون هم قرار است تیم را در شرایط ایده‌آل به مسابقات جهانی بفرستند که امیدوارم باز هم بتوانیم خوب بدرخشیم. 

عضو تیم باشگاهی آنادولو ترکیه گفت: من ۱۰ سال است که عضو تیم ملی هندبال ایران هستم. امسال به عنوان لژیونر به تیم آنادولو ترکیه پیوستم. شرایط در لیگ ترکیه خوب است.

به گزارش ایسنا، بیست و پنجمین دوره از مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۱۰ تا ۲۸ آذر به میزبانی اسپانیا انجام می‌شود. تیم ملی هندبال زنان ایران با چهارمی در مسابقات قهرمانی آسیا جواز حضور در این مسابقات را کسب کرد و برای اولین بار در تاریخ عازم این مسابقات خواهد شد. تیم ملی دهم راهی اسپانیا می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha