• سه‌شنبه / ۹ آذر ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400090906757
  • منبع : نمایندگی سمنان

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اعلام کرد:

افزایش نظارت تصویری بر راه‌های شریانی/ اقدامات زود بازده و کم‌هزینه در راه‌های کشور

افزایش نظارت تصویری بر راه‌های شریانی/ اقدامات زود بازده و کم‌هزینه در راه‌های کشور

ایسنا/سمنان معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به تامین اعتبار برای برخی پروژه‌ها در راه‌های کشور گفت: این سازمان به‌دنبال اقدامات زود بازده و کم‌هزینه برای راه‌های کشور و استان است.

حمیدرضا شهرکی، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور:در سفر به سمنان در جلسه راهبری وضعیت تصادفات رانندگی استان، به اجرای طرح‌های موفق و کنترل تصادفات جاده‌ای در راه‌های پرتردد این استان پرداخت و اظهار کرد: استان سمنان بر اساس گزارشها، با وجود ۱۱ درصد افزایش ترددها، کاهش ۱۱ درصدی تلفات را تجربه کرده است.

وی ادامه داد: با همتی که در استان وجود دارد و با اجرای طرح‌های مناسب، در زمینه کاهش تلفات سوانح رانندگی و سوانح، اقدامات مثبتی در استان اجرایی شده است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به محور به تردد تهران-سمنان –مشهد به عنوان یکی از مهمترین محورهای کشور اشاره و تصریح کرد: کریدور موجود در استان سمنان، یکی از کریدورهای بسیار مهم در بحث حمل و نقل کالا به حساب می‌آید.

وی با اشاره به تعدد واژگونی‌ها در این استان کویری افزود: بحث خستگی و خواب آلودگی یکی از مولفه‌های تاثیرگذار در تصادفات جاده‌ای در استان است که خوشبختانه استاندار سمنان نیز به بحث رفع این موضوع،  توجه ویژه دارند.

لزوم احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی کوچک مقیاس در سمنان

شهرکی با بیان اینکه تحقق مولفه ایمنی جاده ای، نیازمند یک اقدام همه‌ جانبه همراه با آسیب شناسی جامع است ادامه داد: توجه جدی به خدمات حین سفر در کاهش سوانح و تلفات جاده‌ای، بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: در بحث مجتمع های خدماتی رفاهی آمادگی داریم با استان در راستای حمایت از سرمایه گذاران تفاهم نامه ای را منعقد کنیم.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با بیان اینکه استان سمنان نیازمند احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی کوچک مقیاس است.

وی به برنامه‌های این سازمان در این بخش پرداخت و اضافه کرد: در حال حاضر سازمان راهداری یک ‌میلیارد تومان برای آسفالت رمپ ها و نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی مجتمع ها هزینه می‌کند.

شهرکی خاطرنشان کرد: ما قصد داریم تا با استفاده از اعتبارات موجود، اقدامات زود بازده و کم‌ هزینه را برای راه‌های استان اجرایی کنیم.

وی با اشاره به ضرورت تجهیز راه‌های کشور به تجهیزات کنترلی گفت: پوشش دوربین محورهای شریانی از اهداف اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در این دوره است.
افزایش نظارت تصویری بر راه‌های شریانی/ اقدامات زود بازده و کم‌هزینه در راه‌های کشور

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha