• سه‌شنبه / ۹ آذر ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400090907081
  • خبرنگار : 50126

دادستان سابق مرکز ایلام خبر داد:

بازگشت ۱۱۰ واحد تولیدی به چرخه تولید

بازگشت ۱۱۰ واحد تولیدی به چرخه تولید

ایسنا/ایلام دادستان سابق مرکز استان گفت: در مدت ۴۰ ماهی که در این سمت مشغول خدمت بودم با سند عرض می کنم که بیش از ۱۱۰ واحد تولیدی یا راه اندازی شده‌اند، یا از تعطیلی آنها جلوگیری شده است و یا اینکه نیمه کار بودند و راه اندازی شده اند.

«افشار خسروی‌زاد» در مراسم تودیع خود اظهار کرد: در مدت ۴۰ ماهی که در این سمت مشغول خدمت بودم با سند عرض می کنم که بیش از ۱۱۰ واحد تولیدی یا راه اندازی شده‌اند، یا از تعطیلی آنها جلوگیری شده است و یا اینکه نیمه کار بودند و راه اندازی شده اند.

وی با اشاره به اینکه عصر، عصر فضای مجازی است، همین جلسه و ارتباط با دادستان کل کشور از طریق فضای مجازی است، تصریح کرد: نمی توانیم دستگاه قضایی موفقی داشته باشیم و مدعی تحول و تعالی باشیم، اما از فضای مجازی بیگانه باشیم.

دادستان سابق ایلام با بیان اینکه  بنده  یک روابط عمومی قوی در دادسرا ایجاد کردم تا پل ارتباطی قوی که بایستی رسانه بین مردم و مسئولین داشته باشد، با رسانه در ارتباط بودم، رسانه ها خیلی از مشکلات مردم را به ما منعکس می کردند، تصریح کرد:اگر پشتیبانی دادگستری استان، قضات و همراهی مقامات امنیتی و انتظامی نبود، نمی توانستیم به نتیجه برسیم، ما هیچ وقت دادسرا را فراموش نکردیم، در دادسرا از همان روز اول کارگروهی را با حضور خودم و معاونین و قضات رسیدگی کننده به پرونده های مهم و مسن و معوقه را تشکیل دادم.

خسروی‌زاد ادامه داد: بنده هیچ ادعایی ندارم که من از دادستان قبلی بهتر بودم، بلکه ادامه دهنده و تکمیل کننده دادستان قبلی بودم و اگر هم کاری انجام دادم یک برنامه ریز بودم و تمام زحمات بر عهده‌ی همکاران قضایی و اداری استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه علت سخت گیری و حساسیت نسبت به مدیران بحث بیت المال بود، چرا که حلالیت طلبیدن از ۶۰۰ هزار نفر جمعیت استان محال است، افزود:اگر خدمتی انجام دادم به تکلیفم عمل کردم و هیچ منتی نیست و اساسا پاداشی ندارد، من وظیفه ام را پذیرفتم و باید عمل کنم و مجازات اموری را که انجام ندادم را در نظر بگیرم.

دادستان سابق ایلام تصریح کرد: در سنوات قبل به طور متوسط هر هفته دو تا آدم ربایی داشتیم اما الان دریغ از ماهی دو مورد که این حاصل کار قضات شریف و کارمندان نجیب استان است، در ۴۰ ماه خدمتم دریغ از یک گزارش علیه همکار قاضی یا اداری، مواردی بوده که تذکر دادم و پیشگیری کرده ام اما اهل مچ گیری نبودم.

خسروی‌زاد تصریح کرد: افتخار می کنم به وجود همکاران قضایی و اداری نجیب و شریفی که بهترین دوران زندگیم را در کنارشان بودم و  از همگی طلب حلالیت دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha