• سه‌شنبه / ۹ آذر ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400090907153
  • خبرنگار : 50177

رئیس دانشگاه لرستان:

برای رسیدن به تمدن اسلامی راه سختی داریم/ افق روشن است

برای رسیدن به تمدن اسلامی راه سختی داریم/ افق روشن است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: برای رسیدن به تمدن اسلامی راه سختی پیش‌رو داریم اما افق برای رسیدن به این مهم روشن است.

دکتر علی نظری در مراسم تکریم و معارفه روسای دانشگاه لرستان که امروز نهم آذرماه در محل سالن آمفی‌تئاتر شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: در مکتب امام علی (ع) باید پیشرفت مبتنی بر عدالت باشد و دانشگاهی اسلامی و تمدن‌ساز خواهد بود که مبتنی بر عدالت  و پیشرفت در آن متوازن باشد.

وی با بیان اینکه چه معنایی دارد در دانشگاه لرستان یک کارمند شرکتی عیدی و پاداش سال گذشته خود را دریافت نکند، ادامه داد: این مساله به دلیل ساختار ناجوانمردانه اداری در دانشگاه بوده است.

رئیس دانشگاه لرستان گفت: دانشگاه اسلامی می‌خواهیم که مرکزش توحیدی باشد آنگاه ما می‌توانیم در این دانشگاه دانشجویی تربیت کنیم که به جای گشتن دنبال کار دولتی خود توانمند باشد و اقتصاد خود را رونق دهد.

نظری بیان کرد: چه معنایی دارد که دانشجوی دکتری به دنبال حل مسائل خود باشد در حالیکه باید به حل مشکلات دیگران بپردازد.

وی افزود: برای رسیدن به تمدن اسلامی راه سختی پیش‌رو داریم اما افق برای رسیدن به این مهم روشن است.

رئیس دانشگاه لرستان اظهار کرد: هنگامی که دانشجو خودسازی را در خود ایجاد کند آنگاه به تحول آفرینی و تمدن خواهیم رسید؛ ما دانشگاهی می‌خواهیم که مسئولانه رفتار کند و نگوید به من ربطی ندارد.

نظری گفت: باید وقت و شبانه روز خود را صرف و هزینه مردم کرده تا بتوانیم مشکلات آنان را حل و فصل کنیم.

وی بیان کرد: تصرف زمین‌های دانشگاه لرستان تهدید برای دانشگاه و استان خواهدبود البته ارکان دانشگاه در خدمت استان است و ضرورت دارد از کیان دانشگاه به صورت قانونی، مجاهدانه و قانونمند دفاع کنیم.

نظری با بیان اینکه دانشگاه لرستان با میلیاردها تومان بدهی مواجه است، افزود: باید روند پرداخت حقوق شرکتی‌ها در این دانشگاه اصلاح شود.

وی بیان کرد: لرستان سرزمین ظرفیت‌ها و فرصت‌هاست و هرآنچه برای مردم این دیار سودمند باشد ماندگار است.

در ادامه این مراسم، سردار توکلی جانشین فرمانده سپاه حضراابوالفضل(ع) گفت: متاسفانه در لرستان چالش‌ها و مصیبت‌های زیادی داریم که آنها را احصاء و در اختیارمدیران قرار دادیم اما اینکه چقدر راهکار برای حل آن در نظر گرفته شده است قضاوت با شماست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha