• سه‌شنبه / ۹ آذر ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۰
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1400090907222
  • خبرنگار : 99999

رییس انجمن ژنتیک ایران خبر داد

آغاز کنفرانس بین‌المللی ژنتیک و ژنومیکس انسانی از فردا

آغاز کنفرانس بین‌المللی ژنتیک و ژنومیکس انسانی از فردا

کنفرانس بین‌المللی ژنتیک و ژنومیکس انسانی، ۱۰ و ۱۱ آذرماه به همت گروه زیست شناسی دانشگاه یزد و با همکاری انجمن ژنتیک ایران با مشارکت دانشگاه‌های آلگاروی پرتغال و سچینوف روسیه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر  محمود تولایی، رییس انجمن ژنتیک ایران با بیان این که ژنتیک مولکولی، ژنتیک بالینی، سلول‌های بنیادی، بیوانفورماتیک، تشخیص و مشاوره ژنتیک و فارماکوژنومیکس محورهای فرعی این کنفرانس را تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: کنفرانس بین‌المللی ژنتیک و ژنومیکس انسانی با هدف گرد هم آوردن دانشمندان برجسته دانشگاهی، پژوهشگران و دانشجویان داخل و خارج کشور برای تبادل و به اشتراک گذاشتن تجربیات و نتایج تحقیقات خود در مورد تمام جنبه‌های ژنتیک و ژنومیک انسانی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این کنفرانس همچنین یک بستر میان رشته‌ای ویژه برای محققان، پزشکان و دانشجویان جهت ارائه و بحث در مورد جدیدترین نوآوری‌ها، روندها، نگرانی‌ها و همچنین چالش‌های عملی موجود و راه حل‌های پذیرفته شده در زمینه‌های ژنتیک انسانی و ژنومیک را فراهم می‌کند.

دکتر تولایی با اشاره به ارائه یافته‌های تحقیقات بنیادی، کاربردی، تجربی و آزمایشگاهی در تمام زمینه‌های ژنتیک انسانی و ژنومیک در این کنفرانس تصریح کرد: حضور عموم اساتید، محققان، دانشجویان و دیگر علاقه‌مندان در این همایش بدون ثبت نام، آزاد و رایگان است.

به نقل از  روابط عمومی انجمن ژنتیک ایران، علاقمندان می‌توانند با مراجعه به صفحه اسکای روم همایش به نشانی
https://www.skyroom.online/ch/rahneshan_ir/main-hall در افتتاحیه و سخنرانی‌های کلیدی و با تغییر نشانی - جایگزینی room-1، room-2 یا room-3 به جای main-hall در آخر آدرس الکترونیکی - در نشست‌های شاخه‌های مختلف همایش شرکت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha