• سه‌شنبه / ۹ آذر ۱۴۰۰ / ۱۷:۵۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400090907293
  • خبرنگار : 30054

بررسی لپ تاپ گیمینگ ام اس آی مدل GF63-10SCSR Thin

بررسی لپ تاپ گیمینگ ام اس آی مدل GF63-10SCSR Thin

کمپانی MSI همیشه گزینه موردعلاقه گیمرها و سازندگان محتوا در سرتاسر جهان بوده است و همیشه لپ تاپ‌های گیمینگ این برند، تفاوت آشکاری با گزینه‌های دیگر بازار داشته‌اند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام مقداد آی تی، لپ تاپ‌های گیمینگ در حال حاضر به‌طور گسترده‌ای مورد حمایت و محبوبیت خریداران قرار گرفته است و عمدتا هم به دلیل قابل حمل بودن و قدرت خوبی که در یک محفظه کوچک در اختیار شما می‌گذارند، چنین شهرتی پیدا کرده‌اند. در این مطلب قصد داریم که یکی از لپ تاپ‌های گیمینگ بسیار عالی این شرکت به‌عنوان GF63 Thin 10SCSR را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید به‌عنوان یک خرید لپ تاپ ارزان قیمت روی آن حساب ویژه‌ای باز کنید.

بررسی طراحی لپ تاپ GF63-10SCSR Thin

این لپ تاپ با داشتن بدنه پلاستیکی مستحکم همراه با طراحی آلومینیومی، می‌تواند همه نیازهای شما را برطرف سازد. درب بالا، بدنه و قسمت پایین آن کاملا از پلاستیک ساخته شده است و می‌توانید روی آن حساب باز کنید. کشش لولای آن در حد خوب بوده و لپ تاپ را می‌توانید با یک دست هم باز کنید. البته، این کار را باید به آهستگی انجام دهید تا به دلیل وزن پایه قابل توجه آن، لپ تاپ دچار ضربه نشود. در کل بهتر است که از هر دو دست خود برای مراقبت بیشتر از لپ تاپ برای این منظور استفاده کنید. با خرید لپ تاپ ام اس آی مدل GF63، می‌توانید از وزن پایین آن برای حمل آسان‌تر اتفاده کنید.

ضخامت این لپ تاپ تنها ۲۱.۷ میلی‌متر است و همراه با وزن ۱.۸ کیلوگرمی در اختیار شما قرار می‌گیرد. این میزان از وزن با توجه به سایر رقیبانی که در بازار دارد، بسیار پایین‌تر است. صفحه نمایش این لپ تاپ از پنل IPS ساخته شده است که احتمالا گزینه مناسبی به دلیل سرعت واکنش سریع برای گیمرها محسوب می‌شود. رزولوشن لپ تاپ هم 1080p بوده و معادل فول اچ دی عنوان می‌شود. نرخ تازه‌سازی آن ۱۴۴ هرتز بوده و این صفحه نمایش هم می‌تواند کاملا ضد تابش نور باشد. این بدان معنی است که بدون توجه به منبع نوری که زیر آن قرار دارد، هیچ انعکاس آینه‌ای شکل وجود نخواهد داشت.

بررسی لپ تاپ گیمینگ ام اس آی مدل GF63-10SCSR Thin

صفحه نمایش GF63-10SCSR Thin

رنگ‌ها جنب و جوش بالایی دارند و صفحه نمایش هم کاملا روشن دیده می‌شود. این یک تجربه کاری عالی همراه با مقاصد گیمینگ خواهد بود که باید به آن توجه کنید. ترک پد آن هم ابعاد معادل ۴.۱ در ۲.۶ اینچ دارد و از پلاستیک ساخته شده است. این همان چیزی است که با خرید لپ تاپ ارزان قیمت ام اس آی آن را دوست نداشتیم. پد لمسی آن مشخصا ارزان قیمت است و هیچ دکمه اختصاصی چپ یا راست ماوس برای ترک پد وجود ندارد. دکمه‌های کلیک چپ و راست در پایین و زیر صفحه لمسی قرار دارند که کلیک کردن را کمی دشوار می‌کند. این روند مخصوصا برای کسانی که از این لپ تاپ برای مقاصد کاری استفاده می‌کنند، ممکن است مشکل ساز باشد.

کارکرد عالی و ساده

ترک پد این محصول پاسخ‌گویی سریعی دارد و به جسچرها و ویژگی‌های کوچک نمایی برای زوم هم پاسخ مناسبی ارائه می‌کند. صفحه کلید این لپ تاپ بسیار عالی عمل کرده است و گیمرها با استفاده از این صفحه کلید، در حین بازی هیچ مشکلی نخواهند داشت. این صفحه کلید به سبک جزیره‌ای طراحی شده است و نام پد ندارد. کلیدها بزرگ و مربعی شکل هستند که تایپ کردن را به یک تجربه بسیار خوب برای شما تبدیل خواهد کرد. داشتن چنین امکاناتی با خرید لپ تاپ ارزان واقعا عالی است و ام اس آی می‌تواند اعتبار بالایی به همین واسطه کسب کند. صفحه کلید تنها در حد ۱.۴ میلی‌متر حرکت می‌کند و ممکن است که کمی سطحی‌تر از انتظار ما باشد.

اما شفافیت آن هنوز هم قابل قبول است و دوست‌داران RGB هم می‌توانند یک صفحه کلید جداگانه خریداری کنند. چرا که صفحه کلید این محصول تنها چراغ‌های قرمز دارد و بسته به استفاده‌تان می‌توانید آن را خاموش یا روشن کنید. نور پس زمینه قرمز روشن است و صفحه کلید را کاملا روشن خواهد کرد و در شب هنگام هم می‌توانید به سادگی از آن استفاده کنید. چنین روندی سبب شده است که گیمرهای حرفه‌ای که به دنبال یک RGB خفن‌تر هستند، یا به سراغ مدل‌های دیگر رفته یا یک صفه کلید جداگانه خریداری کنند. با خرید لپ تاپ دل هم می‌توانید از صفحه کلیدها استفاده کنید.

بررسی لپ تاپ گیمینگ ام اس آی مدل GF63-10SCSR Thin

خرید لپ تاپ ام اس آی

مقداد آی تی امکان خرید لپ تاپ ام اس آی ارزان قیمت را برای شما فراهم کرده است و با پرداخت یک هزینه نسبتا پایین‌تر نسبت به سایر لپ تاپ‌های گیمینگ، می‌توانید امکانات بسیار خوبی را دریافت کنید. خرید لپ تاپ ارزان در چنین دورانی مخصوصا در کشور ما، شدیدا احساس می‌شود و با نجومی‌تر شدن قیمت‌ها، یقینا این فاکتور هزینه است که بیشترین تاثیر را در انتخاب هر کاربری به همراه دارد. مقداد آی تی امکان خرید لپ تاپ ارزان قیمت در مدل‌های مختلف را برای شما فراهم کرده است و می‌توانید کاملا روی این سایت حساب ویژه باز کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha