• سه‌شنبه / ۹ آذر ۱۴۰۰ / ۱۸:۵۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400090907334
  • خبرنگار : 30054

فرار از زندگی کسالت بار با مبلمان فضای باز

فرار از زندگی کسالت بار با مبلمان فضای باز

امروزه با توسعه اینترنت و شبکه های اجتماعی مردم دیگر مثل قبل با یکدیگر تعامل و معاشرت ندارند و این امر می تواند خسارات جبران ناپذیری را به جامعه وارد کند. تنها جایی که می توان گفت کم و بیش دور هم جمع می شوند و کمی از زندگی ماشینی و اینترنت فاصله می گیرند آخر هفته ها در فضای باز مانند ویلا، باغ، ... می باشد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ویلا سازه، ما با تجهیز فضای باز خود مثل تاب ویلایی و یا مبلمان ویلایی و لوازم مربوط به فضای باز می توانید فضای باز دلنشینی را برای خود و خانواده ایجاد کرده  و استفاده از این فضا را دلچسب تر کنیم.

جوامع مجازی

یکی از عمده ترین مشکلات امروزی جوامع مجازی می باشند. انسانها  اینقدر درگیر جوامع مجازی و اینترنت شده اند که دیگر زندگی اصلی خود در طبیعت را فراموش کرده اند.

استفاده از فضای باز

فضاهای باز تاثیر زیادی در تشدید روحیه اجتماعی افراد دارند و باعث می شوند تا انسان ها روابط اجتماعی بهتری با محیط اطراف خود داشته باشند. یکی از دلایل تاثیر گذاری فضای باز دور بودن از وسایلی مانند تلویزیون و کامپیوتر می باشد. عدم وجود این گونه وسایل باعث می شود تا افراد از ارتباطات کلامی استفاده کنند و بیشتر با یکدیگر صحبت کنند. زمانی که شما در منزل دور هم جمع می شوید بیشتر توجه شما به تلویزیون می باشد، از همین جهت صحبت زیادی بین افراد رد و بدل نمی‌شود.
اما فضای باز ناخودآگاه باعث می‌شود تا افراد مدت زمان بیشتری را برای صحبت با یکدیگر اختصاص دهند. زمانی که شما بیشتر با اطرافیان خود صحبت می کنید در واقع می توانید ارتباطات کلامی خود را بهبود بخشید. فضای باز همیشه قرار نیست یک مسافرت و یا یک پارک باشد، فضای باز می تواند حیاط خانه شما باشد که شما بتوانید برای مدتی هر چند کوتاه در کنار هم جمع شوید. اگر تاکنون این کار را انجام نداده اید در ابتدا شاید کمی برای شما دشوار باشد و به هنگام جمع شدن در کنار یکدیگر سخن زیادی برای گفتن داشته باشید. اما با تکرار می توانید اوقات خوشی را در کنار خانواده داشته باشید و به مرور زمان خواهید دید که این دورهمی تبدیل به یک لذت شیرین می شود. به مرور زمان تاثیر عمیق و شگرف این ارتباط در شخصیت شما و همچنین روابط اجتماعی شما نمایان می شود. 
به مرور شاهد این خواهد بود که به طرز چشمگیری روابط اجتماعی شما بهبود پیدا کرده و می توانید راحت تر با محیط اطراف خود ارتباط برقرار کنید. 

فرار از زندگی کسالت بار با مبلمان فضای باز

تجهیزات فضای باز

این روزها مردم برای فرار از استرس روزانه و زندگی کسالت بار ماشینی سعی می کنند آخر هفته ها به جایی پناه ببرند تا بتوانند کم بیش از فضای زندگی اینترنتی فاصله بگیرند و از زندگی و تفریح لذت ببرند. تجهیزات فضای باز به کمک ما آمده اند تا از فضای باز خود لذت دو چندانی را ببریم.

تفریح و استفاده از فضای باز مشکلات خود را دارد ولی با توسعه صنعت تجهیزات فضای باز بسیاری از این مشکلات حل شده است.شما با داشتن یک بخاری فضای باز می توانید در زمستان نیز از فضای باز خود لذت ببرید.همچنین با داشتن یک باربیکیو می توانید لذت دو چندانی از کباب و خوردن را تجربه کنید. انواع تاب ویلایی، مبلمان فضای باز، تجهیزات بازی و ...... به کمک ما آمده تا آخر هفته لذت بخشی را تجربه کنیم.

فرار از زندگی کسالت بار با مبلمان فضای باز

مبلمان ویلایی

صندلی طراحی شده است برای نشستن و راحت بودن اما از چندین سال پیش صندلی هایی تولید و ساخته شد به نام صندلی فضای باز. این صندلی ها به دلیل قرار گیری و بیرون از خانه باید مقاوم در برابر رطوبت و شرایط جوی باشند. مبلمان فضای باز معمولا با سازه آهنی تولید شده و با تشکهای بسیار نرم و دلنشین راحتی وصف ناشدنی را هنگام استفاده از آنها تجربه می کنید. این مبلمان در طرحها و شکلهای بسیار متنوعی تولید میشد.

برای خرید مبلمان فضای باز به راحتی و مقاومت آنها توجه زیادی داشته باشید و دقت کنید که محصولی که می خرید در فضای باز قابل استفاده باشد. صندلی های باغی طرح های بسیار متنوعی دارند و این امکان را برای شما فراهم می کند که انتخاب های زیادی را پیش روی خود داشته باشید. هر میزان که صندلی و مبلمان شما راحت باشد شما می توانید برای مدت طولانی تر از آنها استفاده کنید. راحتی مبلمان و صندلی های فضای باز تاثیر زیادی در تداوم مهمانی ها و دورهمی ها  خواهد داشت و همچنین باعث ثبت خاطرات دلنشینی می شود.

تاب ویلایی

تاب فضای باز  نیز از وسایلی است که می تواند فضای باز و تفریح را برای ما دو چندان کند. کودکان و بزرگسالان همگی عاشق تاب بازی هستند داشتن یک تاب ویلایی در فضای باز خود می تواند علاقه فرزندان از ستفاده فضای باز را دو چندان کند. تاب ویلایی ویلاسازه ستاره یکی از بهترین و پر فروشترین تابهای موجود در بازار ایران می باشد. این محصولات علاوه بر  کودکان بزرگسالان را هم  برای استفاده از فضای باز راغب تر می کند. تاب های فضای باز اغلب از فلز ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط جوی و رطوبت دارند. سایه بان تاب های باغی اغلب از جنس برزنت بوده و در برابر برف و باران و همین طور نور خورشید مقاوم است.

منبع: واحد تحقیقات ویلاسازه

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha