• چهارشنبه / ۱۰ آذر ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400091007771
  • منبع : نمایندگی اردبیل

نماینده پارس‌آباد اعلام کرد:

تعلل 12 ساله در تکمیل کتابخانه مرکزی پارس‌آباد

تعلل 12 ساله در تکمیل کتابخانه مرکزی پارس‌آباد

ایسنا/اردبیل نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تأخیر و تعلل در تکمیل کتابخانه مرکزی پارس‌آباد با گذشت 12 سال از سوی مسئولان و متولیان امر قابل قبول نیست.

عباس جهانگیرزاده 10 آذر در جریان بازدید از ساختمان نیمه‌کاره کتابخانه مرکزی پارس‌آباد اظهار کرد: کلنگ احداث این پروژه از سال 88 زمین زده شده و با گذشت 12 سال این پروژه تنها 20 درصد پیشرفت دارد.

وی تصریح کرد: قرار بود کتابخانه مرکزی پارس‌آباد در 2 هزار و 400 متر مربع زمین احداث شود تا اهالی از این کتابخانه و مخازن کتاب آن استفاده کرده و بیش از گذشته با کتاب و کتابخوانی انس بگیرند.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی تأخیر به وجود آمده را نابخشودنی توصیف کرد و گفت: مسئولان اجرایی و فرهنگی استان قول مساعد دادند که تا پایان امسال این کتابخانه را به سرانجام رسانده و تحویل علاقه‌مندان به کتاب و حوزه فرهنگ و هنر کنند.

جهانگیرزاده افزود: در حالی احداث این کتابخانه با تأخیر روبه‌رو شده که شاهد افزایش جمعیت این شهرستان به ویژه مرکز شهرستان روبه‌رو هستیم که گروه‌های سنی نوجوان و جوان برای حضور در کنکور و آزمون‌های دیگر نیازمند احداث چنین مجموعه‌های فرهنگی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:‌ امیدواریم با احداث این کتابخانه در 3 طبقه و تجهیز و راه‌اندازی آن اهالی از ثمرات و نتایج آن بهره‌مند شده و بیش از گذشته این کتابخانه منشأ خیر و برکت برای منطقه مغان باشد.

جهانگیرزاده ضرورت توجه دولت سیزدهم را به فعالیت‌های فرهنگی و تکمیل زیرساخت‌ها در این حوزه یادآور شد و اضافه کرد:‌ با توجه به گستردگی شهرستان پارس‌آباد و افزایش جمعیت مهاجر در این منطقه ضروری است سالن‌های سینما،‌ تئاتر و همچنین نمایش به همراه کتابخانه‌ها افزایش پیدا کرده و در محلات مختلف نیز قرائت‌خانه‌هایی راه‌اندازی شود.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با سفری که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان مرزی اصلاندوز داشتند، قرار شد علاوه بر تجهیز و تکمیل مجتمع‌های فرهنگی، هنری در شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز، 3 مجتمع جدید با تأمین اعتبار مناسب و با تجهیزات کامل در سال‌های آینده احداث و راه‌اندازی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha