• چهارشنبه / ۱۰ آذر ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400091007791
  • خبرنگار : 71594

شریعتی: از حاشیه های بی خاصیت که تاثیری بر سلامت زندگی معنوی، اقتصادی و فرهنگی ندارد بپرهیزیم

شریعتی: از حاشیه های بی خاصیت که تاثیری بر سلامت زندگی معنوی، اقتصادی و فرهنگی ندارد بپرهیزیم

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: از حاشیه های بی خاصیت و فرعیاتی که تاثیری بر سلامت زندگی معنوی، اقتصادی و فرهنگی و سیاست دیانتی ما ندارد، بپرهیزیم.

به گزارش ایسنا، عفت شریعتی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به روایتی از حضرت علی (ع) بیان کرد: از حاشیه های بی خاصیت و فرعیاتی که تاثیری بر سلامت زندگی معنوی، اقتصادی و فرهنگی و سیاست دیانتی ما ندارد، بپرهیزیم.

وی در ادامه به مسائل حوزه انتخالیه اش پرداخت و تصریح کرد: راه کوهبنان و زرند قبل از انقلاب برای ماشین های باری بوده و از سال 92 مسئولین برای حل مشکل و ترافیک این جاده تصمیم به احداث جاده جدید قرار گرفت که مسافت قابل توجهی کوتاه می شود که متاسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته و شاهد خسارت های سنگین مالی و جانی برای مردم منطقه هستیم، بنابراین از مسئولان استدعا دارم برای انجام این راه حیاتی و آسفالت آن اقدام لازم را انجام دهند که در این زمینه مکاتبات زیادی نیز با مسئولان صورت گرفته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: معدن سرب و روی کوهبنان، امید جوانان منطقه است و نزدیک به دو سال است که در کش و قوس مزایده بی سرانجام مانده است، از وزیر صنعت، معدن و تجارت تقاضا دارم که عملیاتی شدن این مهم را در دستور کار خود قرار دهد و نسبت به تقویت برنامه های اقتصادی کلان منطقه و کشور عنایت بفرماید.

شریعتی کوهبنانی با اشاره به موضوع ساماندهی حقوق و مزایای و بیمه کارگران تاکید کرد: این موضوع اقدام لازم و سریع را می‌طلبد و دولت از نگرانی کارگران باید بکاهد، از کارگران عزیز و زحمتکش تشکر دارم که در جهت افزایش تولید و استخراج از معادن با سختی‌ها و مشقت های فراوان تلاش می‌کنند و موجب رونق تولید هستند.

وی خاطرنشان کرد: توجه به مشکلات بی آبی و خشکسالی‌های اخیر زرند و کوهبنان مسئله مهم دیگر است، مردم از کم آبی و بی آبی رنج می‌برند و نیاز به آبرسانی شرب ثابت دارند، لذا از دولت و وزیر نیرو و سایر دست اندرکاران مربوطه تقاضا می کنم نسبت به تکمیل پروژه آبرسانی زرند و کوهبنان اقدام نمایند.

ماینده مردم زرند در مجلس یازدهم در ادامه خطاب به وزیر کشاورزی، بیان کرد: وزیر کشاورزی نسبت به فروش محصولات کشاورزی اعم از پسته و زعفران و... اقدام فوری به عمل آورد تا کشاورزان مظلوم بیش از این متضرر نشوند.

شریعتی کوهبنانی در ادامه به مساله مهم موسسات قرآنی و تبلیغی اشاره کرد و گفت: این موسسات نیاز به حمایت همه جانبه دارند، وزارت آموزش و پرورش باید نسبت به ساماندهی و جذب معلمان قرآنی منطقه زرند و کوهبنان که بعضا از آزمون جا مانده‌اند، اقدام لازم را بفرماید تا ان شاءالله درخواست‌های به حق معلمان جامعه ولایی کشورمان هر چه زودتر محقق شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha