• چهارشنبه / ۱۰ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400091007824
  • خبرنگار : 71594

موسوی: مجلس در جهت رفع مشکلات عدیده مردم باید کارساز باشد

موسوی: مجلس در جهت رفع مشکلات عدیده مردم باید کارساز باشد

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در جهت رفع مشکلات عدیده مردم باید کارساز و اثرگذار باشد و مصوباتی که از این بیرون می رود در خدمت نظام، آرمان شهدا و آرمان امامین انقلاب باید باشد.

به گزارش ایسنا، سیدکاظم موسوی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز سالروز شهادت مظلومانه و غریبانه مدرس مجلس است، گفت:‌این روز را تسلیت می گویم و روز مجلس را برای برادران و خواهر همکار تبریک و تهنیت می گویم.

وی افزود: مجلس در جهت رفع و رجوع مشکلات عدیده مردم باید کارساز و اثرگذار باشد و مصوباتی که از این مجلس به صورت طرح یا لایحه بیرون می رود در خدمت نظام، آرمان شهدا و آرمان امامین انقلاب باید باشد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه جلسه امروز دولت با مجلس جلسه پرباری بود، گفت: این امر قابل تحسین و ستودنی است و ان شاءالله این جلسات ادامه خواهد یافت. بعد از گذشت ۴۲ سال از انقلاب الان قوای سه گانه برای خدمت رسانی به مردمی که جان و جوان و شهید دادند همگام هستند و آماده خدمت رسانی به مردمی هستند که انصافا در روزهای بسیار حساس و بحران انقلاب به ندای رهبری لبیک گفتند.

موسوی افزود: مردم ما بیدار و بی مثال در دنیا هستند تا رضایت شهدای که در جهت حفظ این مملکت تقدیم شده را به دست آورند. اینجا مملکتی است که به آن می‌بالیم که رهبری عاقل و فرزانه داریم.

وی با اشاره به آیات قرآن در مورد وحدت تاکید کرد: باید وحدت خود را حفظ کنیم چرا که هر پیروزی داریم از وحدت است و اگر متفرق شویم پیروز نخواهیم شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: امیدوارم کمیسیون اجتماعی مجلس به موضوع مشکلات کارگران جامعه، معیشت و اشتغال آنها و امنیت شغلی توجه ویژه داشته باشد.

کاظمی در ادامه خواستار توجه ویژه دولت به مشکلات معیشت مردم و گرانی شد و گفت: کالاهای اساسی به جایی رسیده که دهک های پایین جامعه و استان های محروم از جمله سیستان و بلوچستان، ایلام و کردستان و اردبیل با مشکلات بسیاری روبرو هستند.

وی در پایان به سدسازی کشور ترکیه اشاره کرد و در خصوص بحران آب در آینده هشدار داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha