• چهارشنبه / ۱۰ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400091007836
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

انتصابات جدید در استانداری خراسان جنوبی

انتصابات جدید در استانداری خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار نهم خراسان جنوبی در اولین روزهای حضور خود در استان، انتصابات جدید را مشخص کرد.

با دستور استاندار خراسان جنوبی، "علی اصغر دهقان" به سمت مشاور عالی و دستیار استاندار منصوب شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ در متن حکم انتصاب دکتر علی اصغر دهقان آمده؛ " نظر به شایستگی، توانمندی، تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی ، به موجب این حکم به عنوان «مشاور عالی و دستیار ویژه استاندار» منصوب می شوید".

در ادامه این متن آمده است: " امید است با اتکال به ذات اقدس الهی و بهره گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در تعامل سازنده با دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط، با اهتمام ویژه و تلاش وافر در جهت پیشبرد اهداف و مأموریت های محوله در تحقق برنامه‌های دولت مردمی ایران قوی اقدام مؤثر معمول دارید. مزید توفیقات جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تحقق اهداف دولت مردمی و بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی، در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) از خداوند منان خواستارم".

همچنین با دستور استاندار خراسان جنوبی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری نیز تعیین شد.

طی این اقدام، "احمد محبی" با عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، جایگزین محمد حسینی شد.

در متن حکم انتصاب محبی آمده؛" نظر به تعهد، توانمندی و تجربیات جنابعالی، به موجب این ابلاغ، با حفظ پست سازمانی «سرپرستی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری» به شما محول می‌گردد".

در ادامه این متن آمده؛" امید است با توکل به خداوند متعال، ضمن تلاش در راستای ایجاد هماهنگی و تعامل با تمامی نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشکری و بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد، با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و برنامه‌های دولت سیزدهم تلاش نموده و در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف سازمانی موفق و مؤید باشید".

همچنین حسین موهبتی زهان با حکم جواد قناعت به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد.

در این حکم آمده است: نظر به تعهد، توانمندی و تجربیات جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی «سرپرستی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری» به شما محول می‌شود.

امید است با توکل به خداوند متعال، ضمن تلاش در راستای ایجاد هماهنگی و تعامل با تمامی نهادها، سازمان‌ها و دستگاه های کشوری و لشکری و بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و برنامه‌های دولت سیزدهم تلاش نموده و در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف سازمانی و ماموریت‌های حوزه اقتصادی موفق و مؤید باشید.

پیش از این "مشیرالحق عابدی" از سال ۱۳۹۷ این سمت را برعهده داشت و "حسین موهبتی" با حفظ سمت مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، سرپرستی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری را نیز عهده‌دار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha