• چهارشنبه / ۱۰ آذر ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400091008013
  • منبع : وزارت کشور

سرپرست معاونت امور اقتصادی وزارت کشور عنوان کرد

نیاز کشور به کوتاهترین مسیر برای رسیدن به فرصت های شغلی

نیاز کشور به کوتاهترین مسیر برای رسیدن به فرصت های شغلی

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور با بیان اینکه ظرفیت های بزرگی در کشور در تحقق اشتغال پایدار وجود دارد، گفت: دستگاههای مسئول با شناخت دقیق موضوع و همکاری شایسته بین بخشی و هم افزایی لازم می توانند به تحقق این امر کمک نمایند.

به گزارش ایسنا، محسن کوشش تبار در نشست کارگروه توسعه زیرساخت که با حضور نمایندگان دستگاههای ذی ربط در محل وزارت کشور برگزار شد با بیان اینکه امروز در کشور نیازمند تقویت زیرساخت های توسعه با هدف اشتغال آفرینی مطلوب در کشور هستیم، گفت: مهم ترین عوامل تاثیرگذار در حوزه اشتغال، فراهم شدن بسترها و زیرساخت هایی از قبیل حمل و نقل، انرژی، شهرک های صنعتی، مناطق آزاد صنعتی و ویژه اقتصادی است که باید به این مهم توجهی جدی تر داشته باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور با تاکید بر این موضوع که مساله اشتغال از اولویت های مهم دولت سیزدهم است، خاطرنشان کرد: متناسب با این هدف گذاری، وزارت کشور به عنوان دستگاه فرابخشی تمرکز جدی بر فعال سازی کارگروه توسعه زیرساخت خواهد داشت.

کوشش تبار تصریح کرد: هر کدام از دستگاههای عضو کارگروه در این عرصه شرح وظایف و حیطه اختیارات و توانمندی شان را احصا و در جلسه آینده ارائه خواهند داد.


کوشش تبار در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه موضوع اشتغال، آینده کشور است، گفت: دولت سیزدهم با تمام تنگناها و محدودیت های بودجه ای به دنبال محقق کردن اشتغال پایدار در کشور است و این مهم در گروی حضور و مشارکت حداکثری همه دستگاههای مسئول است.


وی اضافه کرد: این کار مهم که ثواب جمعی دارد به یاری خدا حتما محقق خواهد شد.


بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، کوشش تبار افزود: ضمن توجه به برنامه های بلندمدت در حوزه اشتغال، شرایط کشور نیازمند کوتاه ترین مسیر برای رسیدن به فرصت های شغلی است و برای همین باید با فکر و انرژی مشترک به سمت تحقق این هدف مهم حرکت کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha