• چهارشنبه / ۱۰ آذر ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400091008089
  • خبرنگار : 50167

درخشش ایسنایی‌ها در نخستین جشنواره سلامت و رسانه زنجان

درخشش ایسنایی‌ها در نخستین جشنواره سلامت و رسانه زنجان

ایسنا/زنجان خبرنگاران خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، در نخستین جشنواره سلامت و رسانه حائز دو رتبه دوم، یک رتبه سوم و دو عنوان شایسته تقدیر شدند.

در نخستین جشنواره سلامت و رسانه استان زنجان که ظهر امروز (۱۰ آذرماه) به میزبانی سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه برگزار شد، از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، پریسا یوسفی رتبه دوم بخش تیتر، یوسف قزلباش رتبه دوم بخش یادداشت، الناز آخوندی رتبه سوم بخش مصاحبه، احسان تقی‌بیگلو شایسته تقدیر بخش عکس و زهرا فتحی شایسته تقدیر بخش تیتر شناخته شدند.

در بخش تیتر، لیلا محمدی از روزنامه صدای زنجان حائز رتبه اول شد، پریسا یوسفی از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم را کسب کرد و زهرا رسولی از خبرگزاری فارس رتبه سوم را به دست آورد. همچنین در این بخش زهرا فتحی از خبرگزاری ایسنا، زهره میرعیسی‌خانی از روزنامه صدای زنجان و مسعود الماسی از روزنامه زنگان امروز عنوان شایسته تقدیر را از آن خود کردند.

در بخش مصاحبه، الهام احمدی از صدای زنجان رتبه اول و سهیلا محمدی از خبرگزاری فارس رتبه دوم را کسب کردند. الناز آخوندی از خبرگزاری ایسنا به همراه بهنام آقاجانلو از پایگاه خبری - تحلیلی موج رسا، صغری بنابی‌فرد از پایگاه نوید شاهد و فاطمه تاج‌بخش از خبرگزاری ایکنا رتبه سوم را به صورت مشترک به دست آوردند. همچنین زهرا احمدی از روزنامه صدای زنجان شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش خبر، الهام احمدی از روزنامه صدای زنجان رتبه سوم را کسب کرد و داوران در این بخش هیچ اثری را حائز کسب رتبه اول و دوم ندانستند. همچنین در این بخش ملک‌ناز نجفی از پایگاه خبری - تحلیلی موج رسا به عنوان شایسته تقدیر از سوی هئیت داوران انتخاب شد.

در بخش گزارش نخستین جشنواره سلامت و رسانه، مهدی مرادی از نشریه ندای شهروند، ثریا خواصی از روزنامه مردم نو و الهام احمدی از روزنامه صدای زنجان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و رحیم مقدمی از خبرگزاری مهر به همراه زهرا احمدی از روزنامه صدای زنجان شایسته تقدیر شدند.

در بخش مقاله، یادداشت و سرمقاله، سمیه میناخانی از روزنامه صدای زنجان رتبه اول را کسب کرد، یوسف قزلباش از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم را به دست آورد و پرویز نجفلو از هفته‌نامه پیام زنجان به همراه ثریا خواصی از روزنامه مردم نو به صورت مشترک سوم شدند.

همچنین در بخش صفحه‌آرایی و طراحی نیز رتبه اول از سوی هیئت داوران انتخاب نشد و فرید ناصر از هفته‌نامه پیام زنجان به همراه سروش سلطانی از روزنامه صدای زنجان به ترتیب حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند.

در پایان نخستین جشنواره سلامت و رسانه، در بخش عکس نیز رتبه‌های اول، دوم و سوم از سوی هیئت داوران انتخاب نشدند و احسان تقی‌بیگلو از خبرگزاری ایسنا به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha