• پنجشنبه / ۱۱ آذر ۱۴۰۰ / ۰۷:۴۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1400091108379
  • منبع : نمایندگی مازندران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل:

لقب بهشت خیرین برای بابل شایسته است

 لقب بهشت خیرین برای بابل شایسته است

ایسنا/مازندران سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: لقب بهشت خیرین برای بابل شایسته است.

 سید ناصرعمادی در جمع اعضای هیات مدیره بنیاد نیکوکاری سلامت گفت: در بابل اقدامات ارزشمندی در حوزه سلامت انجام شده است و ظرفیتی که در این شهر در حوزه خیرین وجود دارد هم رتبه بسیار از استان های بزرگ کشور است .
وی بیان کرد: به راستی لقب بهشت خیرین برای بابل شایسته است، مردم نیکوکار این شهر با دل‌ها و فکرهای بزرگ، کارهای بزرگی را انجام داده‌اند که قابل تقدیر است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل اذعان کرد: حضور خیرین علاوه بر زیباسازی، توسعه و ظاهر مرکز، بر روح و جان پرسنل و کادر نیز تاثیر گذار خواهد بود و این نیکی و سخاوت  به همه سرایت می کند.
 وی با اشاره به اینکه چراغ نیکوکاری در بابل همچنان روشن و پرفروغ است، گفت: از نیکوکاران تقاضا داریم در حوزه آموزش و پژوهش پزشکی نیز ورود پیدا کنند؛ چراکه حوزه پیشگیری و آموزش نیز نیازمند حمایت است و باید در این زمینه توجه شود که تحقیقات و پژوهش کاربردی شوند و مشکلی را از مشکلات مردم را حل کنند

 عمادی افزود: هدف سازمانهای خیریه سلامت، تشویق نیکوکاران جهت حضور در عرصه سلامت، تسهیل کار آنها و برطرف کردن مشکلات و موانع اداری است که باید همکاری های لازم توسط دانشگاه و موسسات و نیکوکاران در بالاترین سطح ممکن انجام شود.
این مسئول با اشاره به اینکه دانشگاه تمام تلاش خود را جهت انجام تعهدات خود در تفاهم نامه ها به کار خواهد بست، گفت: سعی داریم در آینده نزدیک معاونت خیرین در دانشگاه را راه اندازی کنیم و همکاران باید در تمامی مراکز اهتمام ویژه ای به حوزه خیرین داشته باشند و در سریعترین زمان ممکن امورات مربوط به آنها را به سرانجام برسانند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه اقدامات موثر بنیاد نیکوکاری سلامت برای شهر به  یادگار خواهد ماند، اذعان کرد: بنیاد نیکوکاری سلامت شهرستان بابل از کاراترین و اجرایی‌ترین سازمان های مردم نهاد در بابل در حوزه سلامت بوده و اقدامات بزرگ این بنیاد در ۱۲ سال گذشته تاکنون موجب خیر و برکت زیادی برای مردم عزیز این شهر و استان شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha