• پنجشنبه / ۱۱ آذر ۱۴۰۰ / ۲۰:۴۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400091108841
  • خبرنگار : 90047

نتایج رقابت‌های کامپوند بانوان و ریکرو و کامپوند مردان در لیگ برتر اعلام شد

نتایج رقابت‌های کامپوند بانوان و ریکرو و کامپوند مردان در لیگ برتر اعلام شد

در پایان هفته سوم و چهارم لیگ کامپوند بانوان و هفته پنجم و ششم لیگ کامپوند و ریکرو مردان که در سایت تیروکمان برگزار شد، نتایج تیم‌های لیگ برتری مشخص شد.

به گزارش ایسنا، در پایان هفته سوم و چهارم لیگ کامپوند بانوان و هفته پنجم و ششم لیگ کامپوند و ریکرو مردان که در سایت تیروکمان برگزار شد، نتایج تیم های لیگ برتر مشخص شد.

در هفته سوم کامپوند بانوان؛ سهند تبریز ۴ بر یک مقابل مس کرمان شکست خورد. آکادمی راد ۵ بر صفر بر هیات استان مرکزی را شکست داد و هیلان ۵ بر صفر هیات استان فارس را شکست داد. 

در هفته چهارم نیز سهند تبریز ۵ بر صفر بر هیات استان مرکزی غلبه کرد. ایران آرچرز ۵ بر صفر برابر مس کرمان مغلوب شد و هیلان 5 بر صفر برابر آکادمی راد تن به شکست داد.

در ادامه این رقابت‌ها و در هفته پنجم کامپوند مردان؛ هیات استان مرکزی ۳ بر ۲ مغلوب هیات استان کرمان شد، سهند تبریز ۴ بر یک مقابل آکادمی راد شکست خورد، هیات استان قزوین ۴ بر یک برابر آلفا شکست خورد، سپاهان ۳ بر ۲ مقابل ناجا تن به شکست داد و نفت امیدیه ۵ بر صفر برابر مرال شکست خورد.

در هفته ششم این رقابت‌ها نیز هیات استان مرکزی  ۳ بر ۲ برابر سهند تبریز شکست خورد، هیات استان کرمان ۵ بر صفر هیات استان قزوین را شکست داد، سپاهان ۵ بر صفر برابر آکادمی‌راد شکست خورد، هیلان نیز ۵ بر صفر از آلفا شکست خورد و مرال ۴ بر یک برابر ناجا شکست خورد.

در هفته پنجم ریکرو مردان؛ آکادمی استعدادیابی تبریز ۴ بر یک از دانشگاه آزاد اسلامی شکست خورد، ناجا ۴ بر یک برابر تیرانا به برتری رسید، هیات استان مرکزی ۴ بر یک از سپاهان شکست خورد، کارن آرچری ۳ بر ۲ از سهند تبریز شکست خورد، شرکت سبلان پارچه اردبیل ۴ بر یک از انجمن اوتیسم ایران شکست خورد و نفت امیدیه ۳ بر ۲ از کشت و صنعت پارس مغان باخت.

در هفته ششم ریکرو مردان نیز تیرانا ۴ بر یک از آکادمی استعدادیابی تبریز شکست خورد، هیات استان مرکزی ۴ بر یک از دانشگاه آزاد اسلامی شکست خورد. ناجا ۵ بر صفر برابر کارن آرچری پیروز شد، سپاهان ۴ بر یک از آکادمی‌راد شکست خورد، انجمن اوتیسم ایران ۳ بر ۲ از سهند تبریز باخت و شرکت سبلان پارچه اردبیل ۳ بر ۲ از کشت و صنعت پارس مغان شکست خورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha