• پنجشنبه / ۱۱ آذر ۱۴۰۰ / ۲۱:۵۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400091108855
  • خبرنگار : 50176

سرمربی استقلال ملاثانی:

پیش فصل خوبی نداشتیم/ توانایی خرید بازیکن گران‌قیمت را نداریم

پیش فصل خوبی نداشتیم/ توانایی خرید بازیکن گران‌قیمت را نداریم

ایسنا/لرستان سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی معتقد است تیمش پیش فصل خوبی نداشته است.

ابراهیم اشکش در نشست خبری بعد از بازی با خیبر بیان کرد: به استان لرستان به خاطر داشتن دکتر عبدی به‌عنوان مدیری دلسوز تبریک ویژه می‌گویم و تغییراتی ازجمله تجهیز ورزشگاه تختی و چمن بسیار خوب و ... را احساس کردیم؛ لیاقت خرم‌آباد هست که چنین ورزشگاهی داشته باشد.

وی با اشاره به بازی و کیفیت آن افزود: دو تیم در این بازی فوتبال خوبی انجام دادند اما تفاوت در پیش فصل بود. خیبر با برگزاری چند اردوی خوب پیش فصل خوبی را گذراند و بازیکنان این تیم نسبت به قبل بهتر شده‌اند.

اشکش اضافه کرد: پیش فصل خوبی نداشتیم ولی امروز بازی خوبی انجام دادیم و تفاوت نتیجه سه بر یک نتیجه استفاده کردن از موقعیت‌ها است.

وی افزود: مطمئناً خیبر تیم مدعی صعود به لیگ برتر است چون همه امکانات را دارد و مسیرش را بهتر جلو خواهد برد.

سرمربی استقلال ملاثانی با بیان اینکه تیم داوری بسیار خوب بود و نتیجه تأثیر نداشت، ادامه داد: تیم ما هفته‌به‌هفته رفته به رفته تکمیل‌تر خواهد شد.

اشکش در ادامه گفت: از ۲۱ بازیکن فصل قبل ۱۶ بازیکن خود را از دست دادیم و حاشیه‌های پیش فصل مدیریتی که داشتیم نتوانستیم آماده‌سازی خوبی داشته باشیم.

سرمربی استقلال ملاثانی افزود: نباید خیبر را با تیم ما مقایسه کرد، خیبر از تیم‌های پر بودجه و مدعی قهرمانی است ولی ما در وهله تلاش می‌کنیم تیم با اقتدار در مسابقات حاضر شده و هفته‌به‌هفته بهتر شویم و نتایج قابل قبولی بگیریم.

اشکش تصریح کرد: توانایی خرید بازیکن گران‌قیمت و لیگ برتری مثل خیبر نداریم اما بازیکنان بااستعدادی داریم و حرف‌های زیادی در فوتبال برای گفتن دارند.

وی خاطرنشان کرد: گل زن ما رضا رضایی هست که فصل گذشته به خاطر اتفاقاتی که به وجود آمد ۱۲ جلسه محروم شد و این در حالی است بازیکن تیم‌های دیگر مشابه این اتفاق را دو جلسه محروم کردند.

سرمربی استقلال ملاثانی بیان کرد: بازیکن ما هشت جلسه محرومیت خود را طی کرده بود و امروز نهمین جلسه بود و امیدواریم سه جلسه باقیمانده را تعلیق کنند.

وی گفت: همه بازیکنان استقلال بومی هستند و این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha