• جمعه / ۱۲ آذر ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400091209155
  • خبرنگار : 71610

پس از ارائه رسمی استعفا،

قرداحی: روزی خواهد آمد که اظهارات یک لبنانی درباره جنگ یمن را به یاد می‌آورند

قرداحی: روزی خواهد آمد که اظهارات یک لبنانی درباره جنگ یمن را به یاد می‌آورند

وزیر اطلاع رسانی لبنان پس از ارائه رسمی استعفای خود در سخنانی گفت که پس از توقف جنگ یمن منتقدانش اظهارات او را به یاد خواهند آورد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، جورج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان پس از ارائه رسمی استعفایش از دولت این کشور در کنفرانس مطبوعاتی در این باره اظهار کرد که او در اظهاراتش درباره جنگ یمن قصد توهین به هیچ طرفی را نداشته است.

وی گفت: یک کمپین بیرحمانه در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در لبنان و کشورهای حوزه خلیج (فارس) من را هدف قرار داد و به همین دلیل درخواست‌ها برای استعفا و تحریم لبنان از سوی کشورهای حوزه خلیج (فارس) مطرح شد.

این مقام لبنانی تصریح کرد: در این کمپین توهین‌های فراوانی به من و خانواده‌ام شد.

قرداحی درباره مخالفتش با استعفا در ابتدای شکل گیری بحران نیز تاکید کرد: می‌خواستم بگویم که لبنان سزاوار این برخورد نیست.

وی ادامه داد: من نمی‌پذیرم که عامل آسیب به لبنان و برادران لبنانی‌ام در کشورهای عرب خلیج (فارس) باشم، زیرا لبنان از من مهم‌تر است.

قردهی خاطرنشان کرد که ماندن او در دولت به دلیل درخواست‌های فراوان برای استعفا حتی در داخل تیم دولتی پوچ و بیهوده شده است.

وی همچنین تاکید کرد: جنگ یمن تا ابد ادامه نخواهد یافت و روزی خواهد آمد که طرف‌های جنگ بر سر میز مذاکره می‌نشینند و در آن زمان صحبت‌های یک مرد لبنانی درباره جنگ یمن را به خاطر خواهند آورد.

قرداحی تصریح کرد: امیدوارم آن روز آنها مردی از لبنان را به یاد بیاورند که به دلیل عشق به یمن و مردم آن، عربستان سعودی و مردم آن، امارات و ملت آن و همه کشورهای عرب حوزه خلیج (فارس) خواستار پایان دادن به جنگ شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۲ ۱۶:۱۱

به نظرم تهران یک خیابان بنامش بزنه....

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۲ ۱۸:۳۷

کاملا به جا

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۲ ۲۳:۲۴

محمدجان دنیابایدتابلوسازمان ملل بنامش بزند،بله اگه فهمی باشدتهران هم بایدخیابان که جزییه،بزرگترین یادباش بنام قرداحی بزندشعارقرداحی حکمی شرعیست

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۳ ۰۳:۴۰

یارو هی میگه "خلیج خلیج" حالا یه خیابونم به اسمش بزنیم، عجب پیشنهادی

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۳ ۰۶:۳۲

فکر خوبيه کوچه خونتون رو بزنيد بنامش

avatar

بنام خدا جناب قرداحی شما یکی از قهرمانان با شهامت و با صداقت کشور لبنان خواهید بود نیروهای مقاومت منطقه همواره بیاد شما خواهند بود و بفضل الهی در زمانی نزدیک که بینی متجاوز ال سعود پس از شکست خفت بار دریمن و همینطور اخراجی نیروهای متجاوز امارات اسغالگر از سرزمین یمن جشن پیروزی مقاومت اسلامی را در صنعا پایتخت کل یمن خواهیم گرفت.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۲ ۱۹:۱۹

درود بر شرف وغیرت انسان حق طلب و راستگو

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۲ ۱۹:۳۴

جرجی جان، پول عربستان رو می گرفتی هم وزیر می موندی و هم پولدار، سیاست عین دیانت است.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۲ ۲۰:۰۵

شاید به تعداد انگشتان‌ دست مرد نباشد، یکی از آنها شمایید آقای قرداهی. احسنت به‌ مردانگیت. 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۲ ۲۰:۱۰

جالبه که همه حقیقت را میدانند و از آن فراریند همه میدانند که حق با قرداحی است ولی پشت پا ب حق میزنند ولی باز ب قول همان قرداحی خیلی زود حقیقت فراگیر خواهد شد

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۲ ۲۰:۱۴

جنگ یمن تا پیروزی بر سعودیهای خائن به حرمین و خائن به مردمانش ادامه دارد ان شاءالله پیروزی از ان یمن است

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۲ ۲۱:۰۲

برو بشین خونه چهارتا مقاله بنویس حقوق وزارتخونه درمیاد وزارت اطلاع رسانی دیگه چیه مگه سخنگوی دولت ندارید؟

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۲ ۲۱:۵۰

اگر دولت و مردم از وی حمایت نکنند و دولت استعفایش را قبول کند به معنای ان است که برای کشورهای عربی سر خم کرده و خفت و خواری را به جان خریده وکشورهای عربی هر زمان بخواهند می توانند با فشار به دولت به خواسته هایشان برسند که بزرگترین ذلت برای مردم و دولت لبنان میباشد

avatar

درود بی پایان بر جرج حق پرست با وجدان وانسان دوست اری نام زیبای شما تا ابد در پیشانی تاریخ انسانیت خواهد درخشید من شما متدین دین پاک حضرت مسیح را برادر خود میدانم ولی حتی قضات رشوه خوار وطنم را دشمن انسانیت میشناسم سلام بر شما سر افراز تاریخ

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۲ ۲۳:۰۲

باسلام بر ابر مرد لبنانی آفرین بر سیاست همراه با عقلانیت جورج قرداحی لذا دولت لبنان باید به ایشان جایزه ویژه ای اختصاص داده واستعفاء نامبرده را نپذیرند وایشان را به سرپرستی گروهی به عوان منجی صلح و (اخوت) وبرادر فی مابین کشورهای عربی حوزه خلیج فارس وملت یمن انتخاب وهمایت همه جانبه تا حصول نتیجه وباهمکاری جمهوری اسلامی ایران وسوریه وعراق به‌عنوان کشورهای ذینفوض وبزرگ وپیوندی محکم واسلامی وجلوگیری از هرگونه تجاوز به حقوق همدیگر وعقب نشینی بی قید وشرط عربستان وامارات از یمن وعذر خواهی کشورهای متخاصم وخروج از اتحاد اروپا وآمریکا وخرابکاری به گفته رهبر عظیم جهان اسلام حضرت امام خمینی (ره) جلوی شیطان بزرگ در امور مسلمین بایستند و گاو شیرده نباشند وهر چه سریعتر جلوی برادرکشی رابگیرن انشالله آلشیخ ابوتراب

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۳ ۰۱:۴۷

درود بر شما مرد حق گو و از خود گذشته

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۳ ۱۸:۲۲

پیروزی از آن حوثی هاست چون باد و جان میجنگند