• یکشنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400091410435
  • خبرنگار : 50176

مدیرکل بنیاد شهید:

لرستان ۱۱۱ شهید دانشجو دارد

لرستان ۱۱۱ شهید دانشجو دارد

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید لرستان گفت: ما در سطح کشور بیش‌از ۵۰۰۰ شهید دانشجو داریم که از این تعداد ۱۱۱ شهید دانشجو متعلق به استان است.

محمود زرین‌جویی، امروز در دیدار با خانواده شهید دانشجو اسماعیل سپهوند که به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان و به مناسبت ۱۶ آذر برگزار شد، اظهار کرد: در راستای برگزاری کنگره سرداران و ۶۳۰۰ شهید استان و طرح سپاس، دیدار از خانواده شهدا امروز در خدمت مادر شهید اسماعیل سپهوند هستیم.

وی ادامه داد: این شهید والامقام در سال ۶۴ به همراه برادران خود در جبهه حضور داشتند، در عملیات والفجر ۹ شرکت می‌کنند، در سال ۶۵ به جبهه اعزام می‌شوند و در ۲۷ دی‌ماه در عملیات تهاجمی به ماشین دشمن، در شلمچه به شهادت رسیدند.

زرین‌جویی عنوان کرد: این شهید در وصیتنامه خود آورده که وظیفه همگان است که از انقلابی که با خون ده‌ها هزار شهید به ثمر رسیده دفاع کنید، از امام و ولایت و آرمان‌های انقلاب دفاع کنید.

مدیرکل بنیاد شهید لرستان بیان کرد: امیدواریم ما به‌عنوان بازماندگان توفیق داشته باشیم در راه شهدا ارائه خدمت داشته و در راستای ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا همیشه پای کار باشیم.

وی با تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان، اساتید و ایثارگران دانشجو، افزود: ما در سطح کشور بیش‌از ۵۰۰۰ شهید دانشجو داریم که از این تعداد ۱۱۱ شهید دانشجو متعلق به استان است.

این مسئول با بیان اینکه باید خودمان را نسبت به خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان خادم بدانیم، افزود: نه تنها همه مطالبات این قشر باید با برنامه‌ریزی و حساسیت ویژه‌ای دنبال شود، بلکه در این راستا به تعامل و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی نیاز است.

زرین‌جویی گفت: امروز به برکت شهدا و همرزمان شهدا شرایط کشور از نظر اقتدار در مقایسه با ادوار گذشته در شرایط بهتر و والاتری قرار گرفته است، تاکید کرد: کشوری که ولایت فقیه و شهدایش استواریشان را بر پایه توکل به خدا می دانند ، هیچ وقت به بن بست نخواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha