• یکشنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400091410529
  • خبرنگار : 71560

نامه نمایندگان به رئیس جمهور برای حمایت از افزایش پذیرش دانشجویان پزشکی

نامه نمایندگان به رئیس جمهور برای حمایت از افزایش پذیرش دانشجویان پزشکی

نماینده مردم بروجرد در مجلس از تهیه نامه ای از سوی نمایندگان به رئیس جمهور جهت حمایت از افزایش پذیرش دانشجویان پزشکی به مدت ۵ سال خبر داد.

به گزارش ایسنا، عباس گودرزی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس گفت: در راستای اجرای نقشه جامع علمی کشور افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی به سه تا ۵۰۰۰ نفر به مدت ۵ سال به تصویب رسیده است.

وی در ادامه گفت: اما فشارهای زیادی در جریان است که جلوی این افزایش پذیرش را بگیرند نمایندگان مجلس نامه ای با ۱۶۰ امضا تهیه کرده و روز سه شنبه در صحن قرائت می شود. در این نامه از رئیس جمهور خواسته شده تا اجازه دهد این اتفاق ارزشمند به وقوع پیوندد و جلوی این فشارها گرفته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۴ ۱۴:۳۳

سلام و عرض وقت بخیر به نظر در متن خبر اشتباهی رخ داده ظرفیت هم اکنون هم بالای هفت هزار نفر هست و پیشنهاد های متغیر و ناهماهنگی از دو نهاد در خصوص افزایش سه برابری تا افزایش سی درصدی در هر سال مطرح شده بنابراین عبارت “افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی به سه تا ۵۰۰۰ نفر “ اشتباه است.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۴ ۱۸:۲۲

اشتباه محضه برید زیر ساختها رو بالا ببرید برید تقسیمات پزشک رو تو شهرها کنترل کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۵ ۱۲:۳۱

کدوم پزشک رو تقسیم کنند پزشکی وجود نداره که تقسیم کنند خانم یا آقای پزشک

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۵ ۰۸:۴۱

اول در شهرهای محروم ۴ تا بیمارستان درست و حسابی تاسیس کنید تجهیزات کامل کنید بعد با سهمیه ها بزور رتبه ۳۰ هزار رو بفرستید که دکتر اون بیمارستانخا بشن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۵ ۱۲:۴۰

نمیدونم این نماینده ها چه اصراری به ریشه به سلامت مردم این مملکت دارن خودشون که تشریف میبرن خارج از کشور برای درمان این پزشکای بیسواد رو سر مردم خراب میکنن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۵ ۱۵:۰۶

طرح بسیار خوبیه انشالله که عملی بشه و اینهمه فشار کنکور و مافیای کنکور و اینهمه نابرابری حقوقی بین پزشکان و سایر شغل ها به حداقل برسه . انجام این کار بسیار سخت خواهد بود زیرا تمام روسای ارگان های مختلف که پزشک هستند برای افزایش اختلاف طبقاتی و نگه داشتن غول درآمد پزشکی بشدت با این کار مخالفت خواهند کرد