• یکشنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400091410754

مدیر هماهنگی کانون‌های مساجد فارس خبر داد:

ثبت نام بیش از ۷۰۰ نفر در جشنواره “مدهامتان”

ثبت نام بیش از ۷۰۰ نفر در جشنواره “مدهامتان”

ایسنا/فارس مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: طبق آمار اعلام شده تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان در جشنواره قرآنی «مدها متان» ثبت نام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام حسین امیدی یکشنبه ۱۴ آذر در جلسه هماهنگی برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» گفت: مسابقات قرآنی «مدها متان» یکی از مسابقاتی است که همواره با استقبال کانون‌ها مساجد روبرو می‌شود و طبق آمار اعلام شده تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر از اعضای کانون‌های مساجد فارس در جشنواره قرآنی «مدها متان» ثبت نام کرده‌اند.

او خاطرنشان کرد: پانزدهمین دوره از این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعداد یابی برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس خاطرنشان کرد: با مشارکت اساتید قرآنی به نام استان سعی شده است تا در فضای مجازی به تبلیغات و دعوت از فعالان قرآنی برای شرکت در این مسابقات پرداخته شود.

امیدی با یادآوری اینکه مرحله کشوری مسابقات با حضور منتخبان به صورت حضوری برگزار خواهد شد، مهلت شرکت در مسابقات را پایان آذر اعلام و اضافه کرد: مسابقات در ۲ گروه دختر و پسر و در رده‌های سنی زیر هفت سال، هفت تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال اجرا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس عنوان کرد: به علت شیوع ویروس کرونا مسابقات در مرحله استانی به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در این مسابقات باید عضو یکی از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شده و از طریق سامانه بچه‌های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/signin نسبت به بارگذاری اثر اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha