• یکشنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400091410806
  • خبرنگار : 71468

از خدمات فرهادی‌زاد تجلیل شد/ تالار ویژه زنان افتتاح می‌شود

از خدمات فرهادی‌زاد تجلیل شد/ تالار ویژه زنان افتتاح می‌شود

مراسم تجلیل از مهین فرهادی‌زاد با حضور مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم تجلیل از مهین فرهادی زاد در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، مهدی علی‌نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی ، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیروکمان، طاهره طاهریان و مهین فرهادی‌زاد در این مراسم حضور داشتند.

رضا صالحی امیری در این مراسم گفت: امروز صحنه زیبایی را شاهد هستم که در چهار سال گذشته این صحنه را ندیده بودم. خواستم این پیام را منتقل کنم که قدردان زحمات شما زنان هستیم. امروز تنها فرهادی‌زاد را تجلیل نمی‌کنیم بلکه مقام اخلاق، فضیلت و انسانیت را تجلیل می‌کنیم. این تجلیل شکل نمادین دارد و تجلیل از ورزش زنان است. این خبر را می‌دهم که تالار ویژه زنان افتتاح می‌شود و تمام زحمات و خدمات شما زنان نمایش داده می‌شود. ما این پیام را به جهانیان منتقل می‌کنیم که تبعیض وجود ندارد و زنان همانند مردان برای رسیدن به سکو انگیزه دارند. در رویدادهای بعدی خواهید دید که به سمت برابری می‌رویم و نیمی از کاروان را زنان تشکیل می‌دهند و این سیاست وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است.

او ادامه داد: ما نه به تحجر می‌اندیشیم و نه به ولنگاری و نیاز داریم اعزام زنان را افزایش دهیم چون زنان ما می‌توانند در تمام عرصه‌ها حضور فعال داشته باشند.

مهدی علی نژاد در این مراسم بیان کرد: خیلی خوب است که این رسم را داشته باشیم و زمانی که افراد هستند از آن‌ها تجلیل کنیم. خانم فرهادی‌زاد و طاهریان در دهه ۶۰ که ورزش زنان را راه اندازی کردند نه تنها به ورزش ایران بلکه به ورزش جهان کمک کردند چون خیلی از ورزشکاران مسلمان توانستند با حجاب در مسابقات شرکت کنند.   امیدوارم جامعه ورزش بتواند در آینده از تجربیات خانم فرهادی‌زاد استفاده کند.

در پایان این مراسم از خدمات فرهادی زاد تجلیل شد.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha