• یکشنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400091410871
  • خبرنگار : 71468

معترضان نشست خبری می‌گذارند

انتقاد ساعی و حدادی نسبت به برگزاری انتخابات داخلی کمیسیون ورزشکاران

انتقاد ساعی و حدادی نسبت به برگزاری انتخابات داخلی کمیسیون ورزشکاران

عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک اعلام کرد برگزاری انتخابات آنها در شرایطی که ۹ نفر از اعضا غیبت داشتند بی احترامی است.

به گزارش ایسنا،  هادی ساعی در مورد غیبت در کمیسیون ورزشکاران و برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران اظهار داشت: قبلا گفته بودم که نمی‌توانم بیایم.

او در پاسخ به این سوال که آیا بحث اعتراضات قبل و عدم حضور کشتی‌گیران مطرح بوده است، گفت:  به آنها گفته بودم شنبه و یکشنبه نیستم و گرفتار هستم اما دوستان عجله و علاقه داشتند که امروز برگزار شود.

ساعی  در خصوص انتخاب بهداد سلیمی به عنوان نماینده ورزشکاران در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: از ابتدا این موضوع مشخص بود و برنامه برای همین موضوع بود. 

عضو کمیسیون ورزشکاران در خصوص غیبت ۹ عضو کمیسیون و اینکه آیا حق آنها تضییع شده است، گفت: این موضوع بی احترامی است وقتی ۹ نفر نیستند به آنها بی احترامی است و هر ۹ نفر اعلام کرده بودند که نمی توانند در جلسه باشند و این کار خیلی بدی است و باعث می شود از  ابتدا اصطحکاک هایی ایجاد شود که در نهایت فکر نمی کنم کمیسیون موفق باشد.

ساعی در مورد اینکه آیا درخواست داده بودید که جلسه امروز برگزار نشود، یادآوری کرد: انتخابات کمیته ملی المپیک عقب افتاده و نمی دانم چه عجله ای برای انتخاب ۶ نفر وجود دارد هنوز کاندیداها مشخص نیست و مشخص نیست انتخابات کمیته چه زمانی است. دوستان عجولانه تصمیم می‌گیرند و کار بدی است.

به گزارش ایسنا، ساعی در حالی این گلایه را داشت که در زمان ریاست میراسماعیلی و خود ساعی  در کمیسیون دوره قبل جلسات با حضور تمام اعضا برگزار  نمی شد. 

احسان حدادی نیز در واکنش به برگزاری انتخابات داخلی کمیسیون ورزشکاران گفت:  قرار است هر ۹ نفر که در جلسه نبودیم، نشست خبری بگذاریم و پشت پرده هایی وجود دارد که نه تنها برای جامعه ورزش بلکه لازم است برای مردم ایران شفاف سازی شود. باید دست‌شان برای مردم رو شود تا مشخص شود ورزش را چطور جلو می‌برند. 

او ادامه داد: اینجا مملکت اسلامی است، ما شیعه هستیم و به نظر می‌رسد دوستان فراموش کرده‌اند کجا زندگی می‌کنیم. رهبر انقلاب می‌فرمایند ما باید راستگو باشیم و انگار دوستان این را فراموش کرده‌اند. در کنفرانس مطبوعاتی تمام ۹ نفر صحبت می‌کنند. هماهنگی لازم را برای زمان نشست انجام خواهیم داد و احتمالا سه شنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha