• یکشنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۰ / ۲۱:۵۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400091411020
  • منبع : نمایندگی اردبیل

با حضور مراکز پژوهشی و فناوری؛

بیست و دومین نمایشگاه پژوهش و فن بازار در اردبیل گشایش یافت

بیست و دومین نمایشگاه پژوهش و فن بازار در اردبیل گشایش یافت

ایسنا/اردبیل بیست و دومین نمایشگاه فناوری، پژوهش و فن بازار اردبیل با حضور دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی استان اردبیل گشایس یافت.

این نمایشگاه که در سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی برپا شده در 60 غرفه تولید محصولات فناورانه و پژوهش محور را در معرض دید علاقمندان قرار داده است.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل در مراسم آغار بکار این نمایشگاه در اردبیل اظهار کرد: پژوهش و بهره گیری از نتایج آن می تواند خطا و انحراف را در حوزه اجرا به حداقل برساند.

کاظم دبیر خاطرنشان کرد: در استان اردبیل و در سال های اخیر اقدامات موثر در حوزه دانش بنیان و فناوری های جدید رخ داده که امیدواریم مسئولان دستگاه های مختلف اجرایی از نتایج و ثمرات این کارهای علمی، پژوهشی و فناورانه در رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت استفاده کنند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه فرصتی مناسب است تا 8 دانشگاه فعال استان با همراهی 20 مرکز رشد و نوآوری بتوانند در کنار شرکت های دانش بنیان توانمندی های خود را در معرض دید قرار دهند.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل نیز در این مراسم اظهار کرد: در این نمایشگاه 20 دستگاه و سازمان دولتی، 8 دانشگاه، 10 مرکز رشد، دو مرکز نوآوری و 40 شرکت دانش بنیان و فناورانه به عنوان زیرمجموعه پارک علم و فناوری جدیدترین دستاوردهای خود را در حوزه فناوری و فن بازار ارائه کرده اند.

حبیب ابراهیم پور خاطرنشان کرد: سعی مان بر این است تا با تقویت و توسعه شرکت های دانش بنیان در سطح استان بتوانیم به تقویت تولید و اشتغال و کارآفرینی کمک کنیم.

در این نمایشگاه جهاد دانشگاهی استان اردبیل نیز 24 محصول فناورانه خود را به همراه 162 عنوان کتاب چاپ شده در غرفه ای عرضه کرده است.

این نمایشگاه تا 17 آذرماه و در سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی برای بازدید علاقمندان دایر شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha