• دوشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400091511295
  • خبرنگار : 50176

مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد:

دریافت تسهیلات ازدواج توسط ۱۶ هزار و ۹۳۵ نفر در لرستان

دریافت تسهیلات ازدواج توسط ۱۶ هزار و ۹۳۵ نفر در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به میزان پرداخت تسهیلات ازدواج در هشت ماه امسال گفت: ۴ هزار و ۸۸۰ نفر در استان در صف دریافت تسهیلات ازدواج قرار دارند.

حشمت‌اله امان الهی در ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان با اشاره به مصوبات جلسه گذشته این ستاد، اظهار کرد: طرح مشاغل خانگی توسط  جهاد دانشگاهی در راستای ایجاد اشتغال پایدار،  برنامه‌های آموزشی و مهارتی  دستگاه‌های اجرایی در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با موضوع مهارت‌های پایه و ارتباطی  ، برگزاری دوره‌های توانمندسازی سمن‌های حوزه جوانان ، برنامه‌های دانشگاه‌ها و مراکز فنی حرفه‌ای در راستای خدمات مشاوره شغلی به جوانان  ، سایت‌ها و دفاتر مهارت‌آموزی درباره سه فرایند نیازسنجی مهارتی ارائه خدمات مشاوره  شغلی و آموزشی، ارائه خدمات مهارت‌آموزی  مورد نیاز بازار کار به جوانان از جمله مصوبات جلسه گذشته بود که در حال انجام است.

وی در خصوص موضوعات جلسات امروز ستاد ساماندهی امور جوانان استان به  پیگیری پیشنهاد علوم پزشکی لرستان در خصوص   راه‌اندازی مرکز ناباروری دولتی  در استان، پیگیری خانه‌های جوان خرم‌آباد، کوهدشت، بروجرد، الشتر و دلفان، گزارش پرداخت تسهیلات ازدواج  جوانان اشاره  و از جهاد دانشگاهی استان در راستای اجرای طرح منش در استان تقدیر کرد.

امان الهی به پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان اشاره کرد و افزود: دو مصوبه در خصوص تسهیلات ازدواج جوانان وجود داشت که  یکی گزارش پرداخت تسهیلات به دبیرخانه ستاد بود که  از این بابت  از همکاری  بانک ملی تقدیر می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به میزان پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان  در استان طی هشت‌ماهه اول سال، تصریح کرد: در هشت‌ماهه اول امسال ۲۱ هزار و ۸۱۵ نفر متقاضی تسهیلات ازدواج در استان وجود داشته که از این تعداد ۱۶ هزار و ۹۳۵ نفر تسهیلات دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha