• سه‌شنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۰ / ۰۱:۰۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400091511760
  • خبرنگار : 71506

حبیبی: کامران قاسمپور در پهلوانی نمره قبولی نگرفت/ او به تیم شهرش پشت کرد

حبیبی: کامران قاسمپور در پهلوانی نمره قبولی نگرفت/ او به تیم شهرش پشت کرد

مربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران گفت: باوجود اخراج کامران قاسم پور و مشکلاتی که به وجود آمد اما برای قهرمانی در لیگ برتر کشتی آزاد شانس بسیار بالایی داریم.

 هادی حبیبی در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت این تیم برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی آزاد، اظهار کرد: از آنجا که ما تیم مستقلی هستیم هم باید در وسط تشک و هم بیرون از تشک مبارزه کنیم. درست است به این موضوع که کشتی گیرانمان بد عهدی می‌کنند عادت کرده‌ایم اما واقعاً این اتفاقات در ورزشی چون کشتی رسم قشنگی نیست.

مربی تیم صنایع مازندران با بیان اینکه آمادگی هر اتفاقی را داشتیم و داریم تصریح کرد: سال گذشته به دلیل اتفاقات عجیبی که در مرحله نهایی رخ داد، نتوانستیم قهرمان شویم اما امسال برنامه دقیقی داریم و فقط به کسب جام قهرمانی می‌اندیشیم. شک نکنید که یک پای فینال و در نهایت قهرمان لیگ برتر ما هستیم.

وی افزود: از روز ۷ آذرماه اردوی تیم در تهران دنبال می‌شود، هم‌اکنون شرایط بسیار خوبی داریم و علی‌رغم اتفاقاتی که افتاد اما برای قهرمانی مصمم هستیم.

عنوان دار کشتی آسیا درباره اخراج کامران قاسم پور قهرمان جهان نیز گفت: قاسم پور از ابتدای لیگ به دلیل عدم همکاری و نارضایتی مربیان و همچنین انجام مصاحبه بدون هماهنگی با کادر فنی و اعلام عدم حضورش در نیمه‌نهایی آن هم بدون دلیل، از لیست تیم خارج شد که باشگاه طبق قرارداد، استرداد وجه پرداختی را خواهان شده است.

حبیبی خاطرنشان کرد: باشگاه صنایع پزشک معتمد داشت و اخلاق حرفه‌ای حکم می کرد کامران قاسم پور قبل از آنکه مصدومیتش را رسانه ای کند موضوع را با کادر فنی در میان می گذاشت اما متأسفانه کشتی‌گیری که قهرمان جهان است در مرام پهلوانی نمره قبولی نگرفت و به تیم شهرش و مردم جویبار در این شرایط حساس پُشت کرد.

مربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران در پایان گفت: عدم حضور کامران قاسم پور هرچند مشکلاتی را به وجود آورد اما شانس ما را برای قهرمانی کم نمی‌کند و شیرینی موفقیت در لیگ برتر به رغم کارشکنی‌هایی که صورت گرفته بیشتر هم خواهد بود.

به گزارش ایسنا، مرحله نیمه‌نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد قرار است روز ۱۹ آذرماه در سالن ۱۲ هزارنفری آزادی برگزار شود. در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها تیم سهند ارس و فولادین ذوب آمل و همچنین تیم صنایع مازندران و دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۶ ۰۵:۴۳

خب شما انتظار دارید کشتی گیری که مصدوم شده بیاد براتون کشتی بگیره؟ چقدر این چند روزه بهش حرف زدید... یکم به فکر منافع ملی هم باشید، الان 2 ماه دیگه تیم قراره به آمریکا اعزام بشه... کامران مصدوم باشه که نمی تونن ببرنشـ، درسته بازی دوستانه ست ولی هر دوتیم بهترین بازیکن هاشونو میارن، اونجا به کامران نیاز داریم،بنده ی خدا قرارم نیست پول کسیو بخوره، بقیشو برمی گردونه😐

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۶ ۱۰:۳۷

ایول

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۶ ۲۱:۵۶

کامران بهترین کشتی گیر دنیاست وهیچکس نمیتونه خرابش کنه ...عزت دست خداست آقای حبیبی نه شما ....پهلوون رو‌خدا تو‌دل مردم‌میزاره نه شمایی که میای نمره میدی نمره رو‌خدا میده نه شما

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۶ ۰۸:۴۰

آقای هادی حبیبی تو در حدی نیستی که بخوای نمره پهلوونی بکسی بدی

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۶ ۱۴:۳۳

کامران قاسم پور یکی از بهترین های کشتی دنیاست و کسی نمیتونه با این حرفا از چشم مردم شهرش بندازش

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۶ ۱۴:۵۹

هادی جان به رضا بگو باهمین فرمون بره جلو البته با کامران هم کاری نداشته باشین خرابش نکنین مصدومیته دیگه کاریش نمیشه کرد

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۶ ۱۲:۲۷

الان شما تعیین میکنی کامران پهلوونه یا ن؟ بدبخت مصدومه چطوری بیاد کشتی بگیره؟ بیاد کشتی بگیره باز هرجاییشم ک مصدوم نیس مصدوم شه غصه چهارصد تومن دارین ؟😂

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۶ ۱۲:۳۵

چرا کشتی داره میشه مثل فوتبال؟ پر از دروغ و حاشیه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۶ ۱۳:۱۶

کامران مصدوم شد وگرنه کشتی گیری نیست که بخواد نامردی کنه یا از کسی بترسه ملی فکر کن آقای هادی حبیبی ۲ ماه دیگه با آمریکا مسابقه داریم

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۶ ۱۶:۲۵

کامران بهترین کشتی گیر هستش و هیچ کس نمیتونه که به هر کشتی گیری نمره بده

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۶ ۱۷:۴۳

تو در چه حدی هستی ۲۳ بهمن دوباره باید با کاکس امریکایی کشتی بگیره مصدومم نباشا بهتره نگیره دوما پهلوون اونیه که با طلاهاش دل مردمو خوش کنه تو میخوای....

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۶ ۲۱:۴۹

اقای حبیبی ، خودت نه چهره و نه استایل و نه شخصیت قهرمانی و پهلوانی نداری . تو کی هستی ک راجع به کامران قاسمپور اظهار نظر کنی ؟

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۶ ۲۳:۵۷

سلام اتفاقا پهلوان کامران مصدوم است و من از نزدیک دیدم که فیزیوتراپی دکتر دیانی برای درمان پایش اومده بود .این چه حرفیه . بسیار متواضع و دوست داشتنی است

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۷ ۱۵:۵۰

همه ملت کامران رو می شناسن نیازی به گفتن نیست مسدوم بوده شما توجه نمی کردین مجبور بوده به خاطر سلامتی خودش این کارو بکنه.اگر به صورت مسدوم باهاتون همکاری می کرد زندگیش به خطر می افتاد ایا شما پاسخ گو بودی؟

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۷ ۲۱:۳۹

مربی بزرگ روسیه وقتی کشتی های کامران رو میبینه جا میخوره چون اون میدونه کامران کیه تو کشتی و چه آقایی تو دنیا میخواد انجام بده اونموقع شما میای با مصدومیتش،پهلوانی رو به رخ میکشی مشتی

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۷ ۲۲:۱۶

من کامران را کامل میشناسم. این وصله ها بهش نمیچسبه... پهلوان واقعی هست. خدا نگهدارش

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۸ ۰۸:۴۷

حسن یزدانی و کامران قاسمپور نبایستی در این لیگ کشتی میگرفتند.چون اگر حتی اسیب جزئی هم ببینند در مبارزه با حریفان سر سختی در آمریکا تیم ملی کشتی ایران متحمل خسارت خواهد شد.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۹ ۱۷:۳۳

باشگاه باید قاسمپور رو به پزشک معتمد خودش معرفی کنه و مطمئن بشه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۲۰ ۰۹:۰۹

خداوکیلی کامران به شهرش پست کرد؟؟ میخام بدونم اون موقعی که بعد از قهرمانی جهان به یک قهرمان شهر (که بسیار هم شایسته هست) کادویی میدین که با سه نفر دیگه فرق میکنه (جویبار چهارتا مدال آور داشت تو نروژ)، هادی حبیبی کجا بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟