• سه‌شنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۰ / ۰۷:۴۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400091611952
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

ارتقاء شاخص‌های مرکز تماس مخابرات منطقه آذربایجان‌شرقی

ارتقاء شاخص‌های مرکز تماس مخابرات منطقه آذربایجان‌شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی بر اساس آخرین ارزیابی معاونت مشتریان شرکت مخابرات ایران، شاخص‌های مرکز تماس مخابرات منطقه آذربایجان‌شرقی در حد استاندارد و قابل قبولی قرار دارد.

یوسف شکوری با اعلام این خبر گفت: اقدامات خوبی در جهت ارائه خدمات مطلوب و افزایش رضایت‌مندی مشتریان در مرکز تماس ۲۰۲۰ استان انجام شده و شاخص سطح سرویس در این مرکز به ۹۷ درصد افزایش یافته که از میانگین کشوری بالاتر است.

وی ادامه داد: میانگین زمان انتظار مشتریان به ۲۱ ثانیه کاهش یافته که با توجه به هدف کمتر از ۶۰ ثانیه در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان‌شرقی، وی همچنین افزود: افزایش رضایت‌مندی مشتریان از طریق ارتباط موثر با آنان و پشتیبانی خدمات در سریع ترین زمان از اولویت‌های مخابرات استان در مرکز ۲۰۲۰ است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha