• سه‌شنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400091612335
  • خبرنگار : 50177

دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان:

۱۶ آذر، حلقه اتصال خون شهیدان دانشجو و بیداری و پویایی اسلامی دانشگاهیان است

۱۶ آذر، حلقه اتصال خون شهیدان دانشجو و بیداری و پویایی اسلامی دانشگاهیان است

ایسنا/لرستان دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: گرامیداشت ۱۶ آذر، به منزله زنده نگه داشتنِ حلقه اتصال خون شهیدان دانشجو و بیداری و پویایی اسلامی دانشگاهیان است.

رضا کلانتری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از گذشته تاکنون و در اکثر اتفاقاتی که در جامعه رخ داده است، دانشجویان و دانشگاهیان نقش موثری ایفا کرده‌اند، بطور کلی قشر دانشجو به خصوص دانشجویان تشکیلاتی به دلیل نگاه مطالبه‌گرانه، عمیق، منطقی و پژوهشگرانه در هر بازه زمانی در کشور تاثیرگذار بوده و به کمک مسئولین دلسوز و خدمتگذار به حل بسیاری از مسائل پرداخته‌اند.

وی با بیان اینکه دانشجویان تشکیلاتی همیشه در عرصه‌های خدمت‌رسانی پیش قدم بوده و فعالیت‌های مستمری داشته‌اند، اضافه کرد: در بحث مقابله با کرونا هم، جامعه اسلامی دانشجویان، بسیج دانشجویی و دیگر تشکل‌های انقلابی استان با فعالیت‌های جهادی، اعم از کمک به کادر درمان، تهیه و توزیع ماسک، الکل و مواد بهداشتی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به صورت کمک‌های مومنانه مردمی به نیازمندان، ضدعفونی مکا های پرتردد در سطح شهر و... نقش مهمی را در بحران مقابله با کرونا ایفا کرده‌اند.

دانشجویان مطالبه‌گر در هر دانشگاه باید به مشکلات و کمبودهای شهر و استان خود بپردازند

دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه دانشجویان مطالبه‌گر در هر دانشگاه باید به مشکلات و کمبودهای شهر و استان خود بپردازند، گفت: با مطالبه و پیگیری درست و به جا از مسئولین، برگزاری جلسات متعدد و موثر با دیدگاه علمی و پژوهشگرانه برای برطرف کردن مشکلات و ارتباط مستمر و روحیه خستگی‌ناپذیری تا رسیدن به نتیجه قطعا دانشجو می‌تواند به درستی در این فضا مفید واقع شود.

مسئولین با رفتاری شایسته و روی باز از انتقادات صحیح قشر فرهیخته دانشجو استقبال کند

کلانتری گفت: البته که از مسئولین هم انتظار می‌رود تا با رفتاری شایسته و روی باز از انتقادات صحیح قشر فرهیخته دانشجو برای حل بسیاری از مسائل استقبال کند.

وی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، دانش، ‌ آشکارترین وسیله‌ عزّت و قدرت یک کشور است و روی دیگر دانایی، توانایی است.

دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان اظهار کرد: با احساس مسئولیت بیشتر هر یک از ما دانشجویان، در رشته  تحصیلی خود، پیشبرد مواردی که در آن برحسب علاقه یا مهارت باعث تخصص در ما شده است.

کلانتری بیان کرد: ارتباط صحیح و پیوسته با کارگزارانی که دلسوزانه به دنبال بهبود هرچه بیشتر شرایط فعلی هستند و ارائه راهکارهای علمی و پیشنهادهای پژوهشی به آنان می‌توان تا حد موثری به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

زنده نگه داشتن ۱۶ آذر به منزله زنده نگه داشتنِ حلقه اتصال خون شهیدان دانشجو و بیداری و پویایی اسلامی دانشگاهیان است

وی یادآور شد: درپایان امیدواریم با نور ایمان و دلدادگی به مکتب سبز علوی و سرخ حسینی و با تکیه بر قدرت لایزال خداوند متعال و در سایه عمل به منویّات مقام معظم رهبری، ضمن تاکید بر زنده نگه داشتن ۱۶ آذر به منزله زنده نگه داشتنِ حلقه اتصال خون شهیدان دانشجو و بیداری و پویایی اسلامی دانشگاهیان است، تجدید پیمان خود را با آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام داشته و روز دانشجو را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha