• سه‌شنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۱
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1400091612646
  • خبرنگار : 71567

دانشگاه تهرانی ها صاحب "تلویزیون اینترنتی" شدند

دانشگاه تهرانی ها صاحب "تلویزیون اینترنتی" شدند

رییس دانشگاه تهران در مراسم افتتاح تلویزیون اینترنتی این دانشگاه، گفت: رسالت این رسانه بازگویی مشکلات مردم و جامعه خواهد بود. در واقع ما بعد از شناخت مسائل آن را به کارشناسان معرفی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، دکتر سید محمد مقیمی در مراسم  افتتاحیه تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران اظهار کرد: امروز ما شاهد افتتاح شبکه دانشجویی دانشگاه تهران هستیم، تلاش شد این استودیو مقارن با ۱۶ آذر رو نمایی شود. امیدوارم بتوانیم از تلاش‌های افرادی که امروز به نام آنها مزین شده است قدردانی کنیم.

وی اشاره کرد: افتخار می‌کنیم دانشگاه تهران پیش قراول استکبارستیزی در کشور و منشا تحولات بزرگ در کشور بوده و کشور را گام به گام به سمت تعالی معنوی و مالی پیش برده است. امروز ما شاهد تحقق یکی از برنامه‌های دانشگاه تهران هستیم که در کمترین زمان ممکن این اتفاق افتاده و امیدواریم با کمک اصحاب رسانه بتوانیم به اهداف متعالی که برای مجموعه در نظر دارد برسیم.  

رییس دانشگاه تهران گفت: فعالیت در این حوزه نیازمند مجوزهای قانونی است و خوشبختانه همکارانمان گام به گام این مسیر را برای اخذ مجوز طی کرده‌اند. در "ساترا"(سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر) عنوان شده که باید از تیم مجموعه‌های قانونی کارهای تصویر اتفاق بیفتد از این رو ما با مجموعه‌ای از جمله آپارات و همچنین صدا و سیما تعامل کردیم.

به گفته مقیمی، در فضای امروزی نیاز است که موضوعات حوزه دانشگاه‌ها به جامعه ما به ویژه عامه مردم منعکس شود. مقام معظم رهبری همواره تاکید داشتند که حتماً باید فعالیت‌های دانشگاهی در جامعه منعکس شود یکی از بخش‌هایی که در این زمینه انجام می‌دهیم همین موضوع است.

رییس دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: رئیس‌جمهور تاکید کرد که حل مشکلات جامعه باید در صدر فعالیت‌های دانشگاهی قرار بگیرد از این رو ما تلاش می‌کنیم در زمینه حل مشکل جامعه گام برداریم. همین رسانه‌ای که امروز افتتاح شد بازگویی مشکلات مردم و جامعه خواهد بود. ما بعد از شناخت مسائل آن را به کارشناسان معرفی می‌کنیم تنها راه حل های خود را عنوان کنند.

وی در پایان اظهار کرد: متناسب با مسائلی که در جامعه اتفاق می‌افتد یا مواردی که نیاز است مسئولین دیدگاه دانشگاه ها را نسبت به آن بدانند، ورود خواهیم کرد. امیدواریم آشتی  بین دانشگاه و عامه مردم اتفاق بیفتد و ما بتوانیم مشکلات جامعه را به زبان مردم ترجمه کنیم.

رئیس دانشگاه تهران بیان کرد ما برای این کار از وجوه دولتی استفاده می کنیم. لذا تمام مردم ما صاحب این حق هستند که خروجی دانشگاه ها را ببینند و دانشگاه پاسخگوی نیازهای آنها باشد. ما خود را موظف می دانیم که متناسب با نیازهای جامعه خدمت کنیم. یکی از مطالبات دانشجویان این است که می‌خواهند نقش آفرینی کنند این استودیو توانسته بستر لازم را برای دانشجویان فراهم کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha