• سه‌شنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۰ / ۱۷:۵۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400091612694
  • خبرنگار : 50256

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

ایسنا بلندگوی موذنان جامعه است/ اخبار ناامیدکننده هیچ دردی از جامعه دوا نمی‌کند

ایسنا بلندگوی موذنان جامعه است/ اخبار ناامیدکننده هیچ دردی از جامعه دوا نمی‌کند

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بیانی از شهید بهشتی مبنی بر این‌که دانشجویان، موذنان جامعه هستند، گفت: ایسنا نیز بلندگوی موذنان جامعه بوده و انتظار داریم تا اذان این بلندگو، همه را به خیر، صلاح و سعادت دعوت کند.

دکتر محمد کلامی روز سه شنبه، 16آذرماه، در مراسم بیست و دومین سالگرد تاسیس خبرگزاری ایسنا، با تبریک همزمانی این روز با روز دانشجو، اظهار کرد: دانشگاه و دانشجو، پایه‌های اول توسعه کشور در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... هستند. نقش دانشگاه و دانشجو در کشور بی بدیل بوده و نمی‌توان آن را انکار کرد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به این‌که در زمان تاسیس خبرگزاری ایسنا به عنوان دانشجوی مقطع کارشناسی در حال تحصیل بودم، افزود: چندین سال است که با ایسنا و جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی ارتباط منسجمی در زمینه آموزش و اطلاع رسانی داشته‌ایم.

وی با بیان این‌که نیاز امروز جامعه ما، امید و امیدواری است، افزود: اخبار ناامید کننده و سستی آور، هیچ دردی از جامعه را دوا نمی‌کند و باید امیددهی به جامعه برای داشتن آینده‌ای بهتر مطرح شود.

کلامی گفت: بر اساس این امیددهی می‌توان شاخص‌های اقتصادی را بهبود بخشید و به سمت موفقیت هدایت کرد.

وی با تاکید بر لزوم ارتقای شاخص‌های اقتصادی، افزود: هر مدیری باید در زمان تصدی مسئولیت خود مورد نقد راهگشا قرار بگیرد تا تصمیمات بهتری گرفته شده و بتوانیم بهتر در عرصه مدیریت رفتار کنیم وگرنه پس از اتمام مسئولیت این نقدها هیچ دردی را دوا نمی‌کند.

وی متذکر شد: لازمه پیشرفت هر کشوری در حوزه اقتصاد، استفاده از پتانسیل رسانه و فرهنگ است. همانند کره جنوبی که ابتدا با فرهنگ و فیلم‌های خود تاثیر مثبتی بر اذهان عمومی گذاشت و الان بازار ما را به دست گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: برای ارتقای سرمایه گذاری و رشد اقتصادی استان، باید استعداد، پتانسیل و فرهنگ خود را به خوبی معرفی کنیم. هر چقدر این معرفی بهتر باشد، نگاه مثبت اجتماعی به ما شکل گرفته و در نهایت به توسعه اقتصادی ختم خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha