• سه‌شنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۰ / ۲۰:۰۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400091612750

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

بهترین راه شکرگزاری مطیع ولایت بودن است

بهترین راه شکرگزاری مطیع ولایت بودن است

ایسنا/فارس فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بهترین راه شکرگزاری را ابتدا مطیع امر ولایت بودن و سپس خوب کار کردن دانست.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری عصر ۱۶ آذر در دیدار با دانشجویان دوره عالی رسته‌های پیاده و زرهی که در مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز برگزار شد، گفت: امروز صراط مستقیم ما وجود مبارک مقام معظم ولایت فقیه است و باید همواره پشت سر ایشان حرکت کنیم تا به بی‌راهه نرویم.

او افزود: بهترین راه شکرگزاری برای ما اول مطیع امر ولایت بودن و سپس خوب کار کردن است که در همین راستا سه اصل ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری را بعنوان اصول فرماندهی و ۲۹ طرح لبیک را به‌عنوان فروع فرماندهی در نیروی زمینی پایه‌ریزی کرده و بر مبنای آن به پیش رفته‌ایم که تمام این برنامه‌ها یا به‌صورت مستقیم و یا به‌صورت استنتاجی از زبان مبارک مقام معظم رهبری مدظله‌العالی بیان شده و ما امتثال امر کرده‌ایم.

حیدری همچنین خدمت رسانی به مردم در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و ساخت بیمارستان‌های مجهز و مدرن در دورافتاده‌ترین نقاط کشور را نشان دهنده حضور نیروی زمینی ارتش در عرصه‌های اجتماعی دانست که موجب شناخت بیشتر مردم از این نیرو شده است.

او عنوان کرد: با تمام تلاش‌های انجام شده در زمینه ارتقاء منزلت کارکنان، از بحث ارتقاء توان رزمی نیز غافل نبوده‌ایم و جای افتخار دارد که امروز نیروی زمینی متحرک‌ترین و قدرتمندترین نیرو در بین تمام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف است و این امر ابراز رضایت کتبی مقام معظم رهبری را نیز در پی داشته است.

حیدری در بخشی از این نشست، پاسخگوی مسائل و مشکلات مطرح شده توسط دانشجویان دوره عالی رسته‌های پیاده و زرهی بود و قول رسیدگی به تمام مسائل مطرح شده را داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha