• سه‌شنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۰ / ۲۲:۳۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400091612817
  • خبرنگار : 50176

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان:

شهدا قدرت نرم کشور هستند

شهدا قدرت نرم کشور هستند

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه شهدا در آسمان‌ها شناخته شده‌تر از زمین هستند، گفت: شهدا قدرت نرم و سرمایه بزرگ کشور هستند.

سیامک بهاروند امروز، ۱۶ آذر در مراسم استقبال از مادر شهید محمد نوری‌زاده از شهدای تازه شناسایی شده گلزار شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد با بیان اینکه شهدا در آسمان‌ها مشهورتر از زمین هستند، اظهار کرد: شهدا باعث انسجام و وحدت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با اشاره به اینکه لحظه وصال این مادر با فرزند شهیدش لحظه‌ای تأثیرگذار بود که همگان را تحت‌تأثیر قرار دهد، افزود: مهمان‌نوازی مردم لرستان همواره زبانزد خاص و عام است کمااینکه در استقبال از خانواده شهید نوری‌زاده، سنگ‌تمام گذاشتند.

بهاروند با اشاره به اینکه به‌ فرموده مقام معظم رهبری پیکر شهدا هر جا قرار گیرد عطر و یاد خود را در فضا می‌پراکند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد از سال ۹۲ با میزبانی شهدای گمنام، گلخانه‌ای عطرآگین شد و امروز شاهد احراز هویت یکی از این شهدا بودیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه شهدا افتخار ایران و کشور هستند و احترام و تکریم ایثارگران یک تعارف نیست بلکه وظیفه است که همه باید بر آن فخر کنیم، گفت: مزار شهدای گمنام مکانی برای تقویت روحیه است و روزانه خیل عظیمی از کارکنان و دانشجویان این دانشگاه بر سر مزار این شهید می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه مراسم زیارت عاشورا و ادعیه‌های مذهبی به‌طور مستمر چهارشنبه‌های هر هفته در مکان شهدای گمنام برگزار می‌شود، افزود: تربیت شهید مرهون زحمات مادران شهداست و ما مسئولان نباید راه شهدا را فراموش کنیم.

بهاروند با اشاره به اینکه شهدا راه گذشت و ایثار را به ما آموختند، گفت: شهدا قدرت نرم و سرمایه بزرگ کشور هستند و ما در برابر شهدا وظیفه داریم و نباید نسبت به وظیفه کوتاهی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha