• چهارشنبه / ۱۷ آذر ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۸
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1400091713614
  • منبع : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: مأموریت انتظامی کشور متنوع، سنگین و چندجانبه است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: مأموریت انتظامی کشور متنوع، سنگین و چندجانبه است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی فرمانده معظم کل قوا گفت: این طرح مبدأ تحول و نقطه عطفی برای امنیت بیشتر در کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛  سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم رونمایی طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، این طرح را مبدأ تحول و نقطه عطفی برای امنیت بیشتر و خدمت به مردم دانست و اظهار داشت: طرح جامع ساختار فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران طی سالیان طولانی توسط ستاد کل نیروهای مسلح، ستاد انتظامی، در خصوص دستاوردها و مؤلفه‌های تحولی، پیامدها و بازخوردهای آن مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت که در نهایت این طرح جامع تدوین و تقدیم فرماندهی معظم کل قوا به منظور تصویب قرار گرفت که معظم‌له با طرح تحولی و ارتقاء ناجا موافقت کردند.

وی با بیان اینکه مأموریت انتظامی کشور متنوع، سنگین و چندجانبه است، خاطرنشان کرد: انتظارات از انتظامی کل کشور فوق‌العاده بالاست و انتظامی کل کشور در مقایسه با سایر نیروهای مسلح دارای گستردگی مفهومی، موضوعی، مصداقی و جغرافیایی است و در تمام شئون زندگی مردم نقش و حضور دارد و این نقش، حضور و مسئولیت ملموس است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: بایستی با اجرای این طرح جامع شاهد تحول، پویایی، ورزیدگی، چابکی، شادابی و خدمتگزاری بیشتر به مردم و انسجام، هماهنگی با سایر ارکان نیروهای مسلح و بخش‌های گوناگون مدیریتی کشور باشیم.

سرلشکر باقری ادامه داد: خوشبختانه این ظرفیت هم در فرماندهی انتظامی کل کشور و یکایک مدیران و کارکنان خدوم و توانمند انتظامی وجود دارد و قطعاً شاهد جهش خواهیم بود.

وی با اشاره به سخنان سردار «اشتری» مبنی بر اینکه با تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، حجت و نعمت بر ما تمام شده است، گفت: با این طرح جامع و توسعه زیرساخت‌ها شاهد رشد کیفی و کمّی در انتظامی کل کشور خواهیم بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر حمایت‌های همه‌جانبه از انتظامی کل کشور عنوان کرد: حمایت و پشتیبانی از انتظامی وظیفه همه ما در ستاد کل و سایر سازمان‌های نیروهای مسلح است تا درخت تنومند انتظامی که یک بار دیگر به‌روز شده است را در مسیر رشد و تعالی روزافزون قرار دهیم و از میوه و ثمرات ارزشمند آن به نفع کشور بهره ببریم.

سرلشکر باقری گفت: مردم عزیز ما مستحق بهترین امنیت، آرامش، نظم و انضباط و دریافت خدمات انتظامی سریع در جهت زندگی بهتر در سراسر کشور هستند و ان‌شاءالله با تلاش انتظامی در این مسیر، رشد و پیشرفت چشمگیری خواهیم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha