• چهارشنبه / ۱۷ آذر ۱۴۰۰ / ۱۷:۱۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400091713635
  • خبرنگار : 30054

معرفی روغن صنعتی و روغن موتور پر فروش

معرفی روغن صنعتی و روغن موتور پر فروش

اگر با روغن صنعتی و روغن موتور آشنایی داشته باشید، حتما شرکت نفت بهران را می شناسید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام روغن مارکت، شرکت بهران در حال حاضر یکی از بهترین تولیدکنندگان روغن موتور، روغن صنعتی، گریس و ضدیخ می باشد. بهران طی سالها کسب تجربه و افراد متخصص توانسته، روغنهای با کیفیت و ویژه ای تولید کند. در این مطلب قصد داریم به معرفی سه روغن پر فروش بهران بپردازیم. روغن موتور گردان ویژه ۵۶، روغن بهران آذران و روغن بهران آذرخش ۱۰ روانکار های ویژه ای هستند که خریداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند.

روغن موتور بهران گردان ویژه ۵۶

روغن گردان ۵۶ یک روانکار چند منظوره محسوب می شود که در تراکتور ها و سایر ماشین آلات کشاورزی و برون جاده است کاربرد دارد. بهران گردان ویژه ۵۶ علاوه بر روانکاری موتور به عنوان روغن چند منظوره برای گیربکس و دیفرانسیل انواع تراکتور استفاده می شود. این روغن بهران دارای سطح کیفی CD و GL-۴ به صورت همزمان است. خرید روغن بهران گردان در کشور بسیار زیاد است و این نشان از کیفیت بالای آن است. قیمت روغن گردان ۵۶ نیز در نمایندگی روغن موتور بهران طبق لیست قیمت عرضه می شود.

روغن موتور بهران گردان ۲۰ لیتری و بشکه تنها ظروفی هستند که در حال حاضر تولید می شوند. شما می توانید با توجه به نیاز خود ، ظرف مورد نظر خود را خریداری نمایید.

معرفی روغن صنعتی و روغن موتور پر فروش

روغن موتور بهران آذران

بهران آذران روانکار تولید شده دیگری است که شرکت نفت بهران برای روانکاری موتور و پیشرانه تولید می کند. این روغن موتور بر پایه مواد اولیه بسیار با کیفیت تولید می شود و دارای سطح کیفی API CD/SE می باشد. روغن بهران آذران در طولانی مدت ویژگی های خود را حفظ می کند. بهران آذران همان روغن موتور بهران آذرخش سابق است و اخیرا با جدید تولید می شود. از ویژگی های های مهم این روغن موتور می توان به کاهش سایش و خوردگی قطعات، عمر طولانی، مقاوم در برابر اکسیداسیون و پایداری حرارتی اشاره کرد.

برای خرید و قیمت روغن موتور بهران آذران می توانید از طریق فروشگاه روغن مارکت اقدام بفرمایید. روغن مارکت به عنوان نمایندگی روغن موتور بهران فعالیت می کند.

روغن هیدرولیک بهران آذرخش ویژه ۱۰

روغن ۱۰ بهران آذرخش یک روغن هیدرولیک با کیفیت بالا است که مزایای بسیاری دارد. بهران آذرخش ویژه یکی از بهترین روغن هیدرولیک های ۱۰ است که در کشور تولید می شود. این روغن صنعتی در سیستم های هیدرولیکی وظیفه انتقال قدرت را به خوبی انجام می دهد. همچنین در برابر اکسیداسیون مقاوم است و از آسیب های احتمالی جلوگیری می کند. علاوه بر این در برابر دمای بالا مقاوم است و در سریع ترین زمان دمای قطعات هیدرولیکی را کاهش می دهد.

روغن ۱۰ بهران در بین سایر محصولات داخلی کیفیت بالاتری دارد. به همین دلیل خرید بهران آذرخش ویژه ۱۰ در اولویت قرار می گیرد. برای خرید روغن ۱۰ بهران و قیمت روغن بهران آذرخش ویژه می توانید به سایت فروشگاه روغن مارکت مراجعه نمایید.

معرفی روغن صنعتی و روغن موتور پر فروش

تمامی روانکارها به صورت مجزا برای کارهای متفاوت تولید می شوند. هر کدام از این روغن ها مختص به یک سیستم می باشد و نمی توان در موارد دیگر از آنها استفاده کرد. برای مثال نمی توان از روغن موتور به عنوان روغن هیدرولیک استفاده کرد. به همین دلیل توصیه می شود پیش از خرید روانکار به توصیه های تولید کننده قطعات توجه شود. انتخاب روانکار نا مناسب می تواند به تجهیزات صدمه وارد کرده و هزینه های سنگینی را به مالکان تجهیزات تحمیل کند.

نحوه خرید و قیمت روغن بهران

برای خرید روغن هیدرولیک بهران آذرخش ویژه و سایر روغن های موتور و روغن صنعتی حتما باید دقت کافی داشته باشیم. متاسفانه روغن های غیر اصل و تقلبی در بازار به فراوانی یافت می شود. به همین دلیل حتما از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر روانکارها را خریداری نمایید. فروشگاه روغن مارکت با دارا بودن عاملیت و نمایندگی بهران، ایرانول ، سپاهان و نفت پارس ، تمامی محصولات را با تضمین اصالت و طبق لیست قیمت شرکت در اختیار مشتریان قرار می دهد. برای مشاهده محصولات و اطلاعات بیشتر به سایت روغن مارکت به نشانی  www.roghanmarket.com مراجعه نمایید

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha