• چهارشنبه / ۱۷ آذر ۱۴۰۰ / ۱۸:۲۸
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400091713695
  • خبرنگار : 71506

دیدار رئیس کمیته ملی المپیک و منافی

دیدار رئیس کمیته ملی المپیک و منافی

محسن منافی از چهره‌های شناخته شده جودوی ایران و دارنده دان ۷ جودوی کودوکان ژاپن با صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منافی دارنده دان ۷ جودوی کودوکان ژاپن و موسس اولین آکادمی بین المللی جودو در ایران، با سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

موسس آکادمی بین المللی جودو در ایران در این جلسه در مورد مسائل مختلف جودو با رییس کمیته المپیک بحث و رایزنی کرد.

این دیدار در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مراحل ساخت آکادمی بین المللی جودو در شهر کلارآباد استان مازندران در حال انجام است و قرار است در این مرکز مجهز، دان یک تا ۳ کودوکان آموزش داده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۷ ۱۹:۴۸

همینو کم داشتیم

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۸ ۱۱:۰۵

گل بود به بلبل آراسته شد !

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۷ ۲۳:۲۹

بازاریابی میکنه برای خودش

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۷ ۲۳:۳۳

هنوز نساخته و نه به داره و نه به باره ! داره خودش رو مطرح میکنه ؟ کجا چهره شناخته شده ست ؟

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۸ ۰۰:۱۷

رییس فدراسیون جودو آینده انشاالله

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۸ ۱۱:۰۸

افراد دوتابعیتی و خالیبند نمیتوانند رییس فدراسیون بشوند. گزینه بعدی رو مطرح و رسانه ای کنید لطفا.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۸ ۱۱:۰۴

محسن منافی در یک اقدام عجیب و تاسف بار و مشکوک بدون حضور حتی یک جلسه حضور در اردوهای تیم ملی جودو یا انتخابی با مدعیان در ترکیب تیم ملی جودوی ایران در وزن 78 کیلو در رقابتهای جهانی 1997 پاریس فرانسه قرار گرفت و در دور اول کمتر از 30 ثانیه ضربه فنی و حذف شد . از نقاط تاریک فدراسیون جودو در آن سالها که ریاستش بر عهده محمد درخشان بود حضور بدون سابقه قهرمانی محسن منافی در رقابتهای جهانی فرانسه بوده است . شایعات بسیاری در آن زمان در خصوص مراودات مالی محسن منافی با رییس فدراسیون در اعزام عجیب و شائبه برانگیز وی به رقابتهای جهانی وجود داشت .

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۸ ۱۶:۳۹

با عملکرد ضعیف فدراسیون جودو برای انتخابات آینده جامعه جودو باید هوشیار باشند . بهترین گزینه انتخاب کنند جودو با اندازه کافی لطمه خرده و موقعیت. خوبی نداره

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۸ ۱۳:۵۵

صالحی امیری با اساتید و پیشکسوتان واقعی جودوی کشور جلسه بگذارد نه اینکه با یک بساز و بفروش ناشناخته که اصلا برای جودوی ایران تاکنون کاری انجام نداده عکس بیندازد .

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۸ ۱۷:۵۲

هم اکنون حدود ده هزار جودوکار داوطلب از سرتاسر دنیا بخصوص کشورهای اروپایی و ژاپن برای اخذ کمربند مشکی دان یک تا ده بین المللی جودو زیر نظر استاد پرفسور منافی و سردار درخشان در آکادمی بین المللی جودو در مازندران ، منتظر دریافت روادید به کشور هستند . پرفسور منافی بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون جودوی ایران و حتی ریاست فدراسیون جودو جهان میباشد . دیروز هم پرفسور منافی ، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک را به حضور پذیرفته و با هم جلسه داشته و گفتگو مفصلی کرده اند و عکس یادگاری گرفته اند .

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۲۱ ۰۰:۱۳

با احترام به نظر کلیه دوستان باید عرض کنم حسادت عجیب و تنگ نظری بیش از حدی در نظرات آقایان به چشم می خورد. یا اینها جودوکار نیستن و به صورت باندی از جایی اجیر شدن تا این سخنان نادرست را بیان کنند یا کودوکان و استاد منافی را نشناختند. تمام کشورهای دنیا از خداشون هست که کودوکان اونجا شعبه بزنه و استاد منافی شخصیت شناخته شده بین المللی و یکی از معدود افرادی که موفق به اخذ دان 7 کودوکان شده داره این کار رو برای ایران انجام میده. پس به جای تنگ نظری ها و شایعه پراکنی های بیهوده کمکش کنین دوستان.

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۱۹ ۱۱:۵۳

با سلام و احترام از دکتر سیدرضا صالحی امیر کمیته ملی المپیک از شما درخواست دارم که به باشگاه پرسپولیس کمک کنید همه بچه های میخوام که این شکایت و مالیات کشور بدهکار از روی دوش باشگاه پرسپولیس برداشته شود تا بداند سال جدید مجوز حرفه ای صادر شود باشگاه پرسپولیس پول نداره که بازیکنان خارجی جدید بگیرد با تشکر از شما