• چهارشنبه / ۱۷ آذر ۱۴۰۰ / ۲۰:۰۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400091713749
  • منبع : نمایندگی اردبیل

معاون استاندار اردبیل:

پژوهش‌ها باید گرهی از مشکلات جامعه باز کنند

پژوهش‌ها باید گرهی از مشکلات جامعه باز کنند

ایسنا/اردبیل معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل گفت:‌ کارهای پژوهشی و تحقیقاتی باید به شکل کاربردی و در مسیر حل مشکلات جامعه بوده و زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کنند.

کاظم دبیر ۱۷ آذر در آیین اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار در اردبیل اظهار کرد: در مدت 4 روز برگزاری این نمایشگاه فرصتی را فراهم کرد تا از نزدیک با یافته‌های علمی و تحقیقاتی محققان و صاحبان علم و فناوری‌های جدید آشنا شده و در مسیر کاربردی کردن این دستاوردها اقدامات مؤثری انجام شود.


وی تصریح کرد: در مسیر انجام پژوهش و دستیابی به فناوری‌های جدید باید تجاری‌سازی نیز به عنوان امر مهم مورد دقت قرار گیرد که در این زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان باید در میدان عمل حاضر باشند.


معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل با قدردانی از حضور 20 دستگاه دولتی و همچنین 20 مرکز رشد و فناوری استان در جریان برگزاری این نمایشگاه گفت: تلاش ما بر این است تا از ظرفیت این مجموعه‌های علمی و فناورانه استفاده کنیم تا بیش از هر زمان دیگر بتوان حرکت‌های مؤثر و راهگشایی را در رفع مشکلات و معضلات استان به انجام رساند.


دبیر از دانشجویان، اساتید دانشگاه، مخترعان و مبتکران خواست تا با اولویت قرار دادن مسایل و مشکلات استان در حوزه‌های مختلف پژوهش‌های کاربردی انجام داده و گرهی از این نارسایی‌ها را با تدبیری مناسب باز کنند.


وی افزود: تلاش خواهیم کرد تا در دولت سیزدهم پشتیبانی‌ها و حمایت‌های همه‌جانبه را از فعالان این حوزه به ویژه اعضای پارک علم و فناوری انجام دهیم که تکمیل ساختمان پارک همچنین کارخانه نوآوری از جدی‌ترین رویکردهای استاندار اردبیل است.


بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان بعد از 4 روز که با استقبال علاقه‌مندان روبه‌رو شد با تجلیل از برترین‌ها و غرفه‌های ممتاز به کار خود پایان داد تا دستاوردهای این نمایشگاه به صورت جامع و کامل مورد توجه دستگاه‌های اجرایی و عملیاتی قرار گیرد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha