• چهارشنبه / ۱۷ آذر ۱۴۰۰ / ۲۲:۰۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400091713783
  • خبرنگار : 50175

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد:

دانشجویان موتور محرکه کشور هستند

دانشجویان موتور محرکه کشور هستند

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد گفت: موتور محرکه کشور دانشجویان هستند.

داریوش جاوید در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که امروز ۱۷ آذرماه در سالن کنفرانس ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد، ضمن تبریک روز دانشجو و عذرخواهی از بابت تأخیر یک‌روزه در برگزاری این مراسم، با ذکر تعدادی از دستاوردهای دانشجویان این واحد، اظهار کرد: نقش دانشجویان در اداره امور جامعه بر هیچ‌کس پوشیده نیست. چراکه دانشجویان موتور محرکه کشور هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر نقش دانشجویان در پیشبرد اهداف جامعه، تصریح کرد: ما از دانشجویان انتظار داریم که نقاد و مطالبه گر باشند و در فعالیت‌های استان و شهرستان نقش فعال‌تری ایفا کنند و سخنگوی مردم شهر خود باشند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی لرستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن قربانی بروجرد نیز در این مراسم، ضمن تبریک روز دانشجو، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فضایی برای بیان آزاد عقاید ایجاد کرده است که همه دانشجویان می‌توانند در چارچوب قانونی ضمن نقادی به مسئولان، مطالبات خود را بیان کنند.

وی امیدآفرینی را از دیگر اولویت‌های دانشجویان عنوان کرد و افزود: ارتباط با خدا، هدف‌گذاری و ترسیم آینده باید سرلوحه کار دانشجویان باشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی لرستان آینده کشور و انقلاب را متعلق به دانشجویان عنوان و خاطرنشان کرد: مواظب باشید کشور به دست نااهلان نیفتد.

قربانی با ذکر مواردی از حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، این انقلاب را مرهون ایثار و جانفشانی‌های مردم کشورمان عنوان کرد و افزود: تبیین خدمات ۴۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در دستور کار شما دانشجویان عزیز قرار گیرد.

وی انتقاد و مطالبه گری را در ذات دانشجو عنوان کرد و خواستار استفاده از همه ظرفیت‌های نهفته در دانشگاه آزاد اسلامی و بالاخص آزمایشگاه‌ها در جهت انجام کارهای علمی و تحقیقاتی شد.

گفتنی است، در این مراسم برنامه‌های متنوع دیگری همچون کلیپ آشنایی با وقایع ۱۶ آذر ۱۳۳۲ پخش و بیانیه چند تشکل دانشجویی قرائت شد.

همچنین به سؤالات و مطالبات تعدادی از نمایندگان تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی توسط داریوش جاوید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد پاسخ داده شد.

در پایان این مراسم از ۱۴ نفر از دانشجویان نخبه که در فعالیت‌های علمی، ورزشی، هنری، سیاسی و فرهنگی مشارکت داشتند، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha