• چهارشنبه / ۱۷ آذر ۱۴۰۰ / ۲۲:۱۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1400091713790
  • خبرنگار : 50145

مدیرکل زندان های استان:

موردی از ابتلا به کرونا در زندانهای آذربایجان غربی مشاهده نشده است

موردی از ابتلا به کرونا در زندانهای آذربایجان غربی مشاهده نشده است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل زندان های آذربایجان غربی گفت: هیچ مورد همه گیری کرونا ویروس در زندان های استان مشاهده نشده است.

مجتبی محمدی امروز ۱۷ آذرماه در مراسم معرفی رئیس جدید زندان ماکو با بیان اینکه آذربایجان غربی با ۱۵ مرکز دومین استان بعد از فارس از لحاظ داشتن ندامتگاه است، گفت : با تدابیر انجام شده و اینجاد بندهای قرنطینه در دوران شیوع کرونا خوشبختانه هیچ مورد همه گیری در زندان های استان مشاهده نشده است. 

 وی با اشاره به لزوم جذب اعتبارات شورای اجتماعی کشور بمنظور کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه های مختلف گفت: کم توجهی بخش های مختلف به آسیب های اجتماعی باعث شده تا تعدادی از شهروندان میهمانان اجباری ما در ندامتگاه ها باشند. 

محمدی به کاهش جمعیت کیفری استان نیز اشاره و افزود: با مساعدت قضات دادگستری و دادسراها در استفاده از مجازات جایگزین حبس ، جمعیت کیفری در استان کاهش یافته و در بحث استفاده از پابند الکترونیک رتبه دوم را در بین استان های کشور کسب کرده ایم.

 علی محمدی ایروانلو فرماندار ماکو نیز در این مراسم با تاکید براینکه امید است با تدبیر و دوراندیشی مسئولین امر شاهد روزی باشیم که آمار زندانیان در کشور به حداقل برسد، افزود: اجرای احکام جایگزین حبس موجب کاهش آمار زندانیان شهرستان ماکو نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته شده است.

فرماندار ماکو افزود : با مدیریت مقامات قضایی و همچنین اجرای احکام جایگزین حبس شاهد کاهش آمار زندانیان شهرستان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته هستیم . 

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی امام امام جمعه ماکو نیز در این مراسم با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی امانت الهی است که توسط افرادی در اختیار اشخاص دیگری قرار داده می شود، گفت : کسانی اهل ایمان هستند که امانت دار خوبی باشند و این فرصت را مغتنم شمرده و از آن برای خدمت به خلق الله استفاده کنند. 

وی افزود : خدمت در ندامتگاه ها افتخار بزرگی برای کارکنان آن مجموعه است ، چرا که به کسانی که گفتار آسیب های اجتماعی شده اند حیات دینی و معنوی می بخشند و تلاش می کنند تا فردی سالم و سودمند را به جامعه بازگردانند . 

به گزارش ایسنا،  در پایان این مراسم با اهداء لوح و هدایایی از زحمات رضا محمدحسین زاده تقدیر و زین العابدین آقایی فر بعنوان رئیس جدید اداره زندان ماکو معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha