• پنجشنبه / ۱۸ آذر ۱۴۰۰ / ۰۰:۳۶
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400091813800
  • خبرنگار : 71404

با اعلام بازگشت به «خانه پرتقالی ها»

رضا فیاضی: حال سحر ولدبیگی خوب شود به «خوشنام» می روم

رضا فیاضی: حال سحر ولدبیگی خوب شود به «خوشنام» می روم

رضا فیاضی، هنرمند پیشکسوت کشورمان که از ویروس کرونا رهایی یافته، با اعلام اینکه چند روزی است به تهران بازگشته، از حضورش در پروژه «خانه پرتقالی ها» خبر داد.

این بازیگر در گفت و گویی با ایسنا اعلام کرد: چند روزی است به تهران بازگشته ام و کارم را با پروژه «خانه پرتقالی‌ها» شروع کرده‌ام و خدا را شکر حالم خیلی خوب است و مشغول کار هستم. فکر می‌کنم طی یک ماه و نیم آینده تصویربرداری «خانه پرتقالی ها» برای پخش از شبکه دو سیما به پایان برسد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از مدت ها قبل با پروژه «خوشنام» قرارداد بسته ام و قرار بود این هفته وارد کار شوم و نقشم شروع شود اما متاسفانه دوست و همکار عزیزمان سحر ولدبیگی دچار کسالتی شده اند و گویا سرماخورده اند که نیاز به استراحت دارند اما کار متوقف نشده و دوستان مشغول تصویربرداری اند اما سکانس های من با ایشان فعلاً متوقف است تا حالشان بهبود پیدا کند و بتوانیم با هم همکاری داشته باشیم.

فیاضی تاکید کرد: گویا از تمام عوامل سریال «خوشنام» تست کرونا گرفته شده و خدا را شکر مشکلی نبوده است. خانم ولدبیگی را هم نمی دانم که کرونا است یا سرماخوردگی اما فکر می‌کنم ایشان سرما خورده‌اند؛ ان شاءالله با استراحت حالشان بهتر شود.

او در پایان گفت: امیدوارم همه چیز رو به راه باشد و همه همکاران و مردم عزیز شرایط خوبی داشته باشند. واقعاً از صمیم قلب خوشحالی و شادی مردم را آرزو می کنم و امیدوارم بتوانیم همه بحران های موجود را پشت سر بگذاریم.

به گزارش ایسنا، رضا فیاضی، هنرمند پیشکسوت کشورمان چندی پیش بر اثر ابتلا به کرونا مدتی در بیمارستان بستری بود و به گفته خودش با بهبودی حالش به تازگی همکاری اش را با سریال «خانه پرتقالی ها» که نقشش ناتمام مانده بود، شروع کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۸ ۰۹:۳۹

خداراشکر استاد فیاضی بهبود یافته اید اینشالله خانم سحر ولد بیگی هنرمند محبوب وهم شهری عزیزم بهبود یابد یا من اسمه دوا و ذکر هو شفا....برای همه مریضها

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۹ ۰۱:۳۳

انشالله

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۹ ۱۸:۳۱

شکرخداازشفای آقای فیاضی پروردگارا همه مریض ها راشفادهند جسمی روحی انواع ویروس فقر۰۰۰۰ان شاالله