• پنجشنبه / ۱۸ آذر ۱۴۰۰ / ۰۶:۴۹
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1400091813836
  • خبرنگار : 71603

در یک دانشگاه آمریکایی اتفاق افتاد

بروز مشکلات تنفسی در بین دانشجویان خوابگاهی/ وجود کپک،‌ دانشجویان یک خوابگاه را به دردسر انداخت

بروز مشکلات تنفسی در بین دانشجویان خوابگاهی/ وجود کپک،‌ دانشجویان یک خوابگاه را به دردسر انداخت

در پی بروز مشکلات تنفسی برای دانشجویان خوابگاهی یک دانشگاه آمریکایی،‌والدین دانشجویان از مسئولان این دانشگاه شکایت کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از آتلانتا ژورنال، دانشگاه "جورجیا"( Georgia) در آمریکا اعلام کرد که در پی شکایات اخیر والدین دانشجویان به دلیل بیمار شدن فرزندانشان در محوطه دانشگاه، مسئولان این دانشگاه قصد دارند چندین مجتمع مسکونی در این دانشگاه را بازسازی کنند.

والدین این دانشجویان در فیس‌بوک صفحه‌ای دارند و تمام شکایات و مشکلات خود از دانشگاه را در این صفحه مطرح می‌کنند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که بسیاری از دانشجویان دانشگاه جورجیا از سرفه‌های شدید ،‌درد گلو و شرایط بد سلامتی خود شکایت دارند و دلیل این مشکلات را نبود تهویه مناسب و قدیمی در خوابگاه‌ها می‌دانند و می‌گویند که تهویه اتاق‌ها باید به فیلتر هوا مجهز باشد.

مقامات دانشگاه جورجیا اعلام کردند که تعمیرات خوابگاهی را در تعطیلات زمستانی آغاز خواهند کرد. این تعمیرات شامل تعویض فیلترهای هوا، حذف برخی از دستگاه‌های تهویه قدیمی و نظافت سالن‌ها خواهد بود.

با اعلام مسئولان این دانشگاه،‌ از آغاز ترم پاییز، ۲۴۴ مورد وجود کپک در خوابگاه گزارش شده است.

"جری مورهد"(Jere Morehead) رئیس دانشگاه جورجیا طی بیانیه‌ای اظهار کرد: سلامتی، ایمنی و رفاه دانشجویان ما همیشه در اولویت بوده است. این امر در مورد خوابگاه‌های آنها وجود دارد. چراکه دانشجویان در طول اقامت خود در این اتاق‌ها زندگی می‌کنند.

قدمت ساخت بسیاری از سالن‌های اقامتی دانشگاه جورجیا که در زمستان تعمیر خواهد شد،‌ به سال ۱۹۶۰ میلادی برمیگردد و بسیار قدیمی است. 

در این راستا مقامات دانشگاه جورجیا اعلام کردند که برنامه دارند از اواخر تابستان، تا ۲۰ میلیون دلار برای بازسازی پنج سالن اقامتی این دانشگاه هزینه کنند و این تعمیرات تا سال ۲۰۲۵ میلادی ادامه دارد.

این دانشگاه اعلام کرده که از سال ۲۰۱۳ میلادی، نزدیک به ۱۷۰ میلیون دلار بودجه، برای بازسازی سیستم‌های ساختمانی اصلی از جمله لوله کشی، برق، سیستم‌های آتش نشانی، امنیتی و گرمایشی و هوایی هزینه کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha