• پنجشنبه / ۱۸ آذر ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400091814163
  • خبرنگار : 50213

کلانتری: آلومینیوم تیم شایسته‌ای است/ اختلافات می‌تواند منجر به پیشرفت فوتبال شود

کلانتری: آلومینیوم تیم شایسته‌ای است/ اختلافات می‌تواند منجر به پیشرفت فوتبال شود

سرمربی فجرسپاسی می‌گوید آلومینیوم با شایستگی در بالای جدول حضور دارد و از برخی از تیم‌های بالانشین شایسته تر هستند.

به گزارش ایسنا، علی اصغر کلانتری در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: مشخص است آلومینیوم کیفیت و شایستگی لازم را داشته که اکنون در بالای جدول است. فجرسپاسی هم با تیم‌های خیلی خوب بازی کرده‌ و تمام تلاشش را انجام داده‌ که نام شهید سپاسی را زنده نگه دارد. خداراشکر از نظر فنی و اخلاقی جزو تیم‌هایی بودیم که اصول را رعایت کردیم. تیمی شدیم که در کشور روی ما دارند حساب می‌کنند و هر موقع که از فجرسپاسی اسم می‌بریم از خوبی و شایستگی فنی‌اش یاد می‌شود.

او ادامه داد: باتوجه به زمین خوب اراک بازی باکیفیت خوبی روی زمین می‌توانیم انجام دهیم و سعی داریم بهترین بازی‌مان را انجام دهیم و ان‌شاءالله بازی جوانمردانه‌ و ایده‌آلی انجام دهیم. نوع بازی آلومینیوم را آنالیز کردم و دیدم با شایستگی در بالای جدول حضور دارد و از برخی از تیم‌های بالانشین شایسته تر هستند. از نظر کارشناسی، با وضعیت خوب و تجربه کادرفنی، می‌توانند این تیم را مدعی نگه دارند.

سرمربی فجرسپاسی با بیان این‌که همیشه گفتم تا ذهن‌مان را قوی نکنیم، نمی‌توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم، عنوان کرد: تیم ما ساختار لیگ برتر را در استان‌مان نداشت و باید همه پای کار می‌آمدند تا شرایط فراهم شود. امسال مثل تمام تیم‌های لیگ برتری سال ثبات‌مان خواهد بود. اکنون با این سخت افزارها داریم می‌جنگیم اما این جنگ نابرابر است. با این وجود داریم تلاش می‌کنیم تا ضعف‌هایمان را پوشش دهیم. امیدوارم بتوانیم تا نیم فصل ثبات را برقرار کنیم. وقتی به ثبات برسیم، می‌توانیم به بالای جدول هم فکر کنیم.

او درباره اختلافات چند هفته گذشته در رابطه با تبلیغات محیطی گفت: اگر اختلافات و نظرها به سمت پیشرفت فوتبال ما برود، خیلی هم خوب است. نمی‌توانید بگویید همه شبیه به‌هم فکر می‌کنند. این بحث و جدال‌ها ممکن است باعث پیشرفت ما شود اما اگر بخواهیم حرف‌مان را به کرسی بنشانیم، فوتبال‌مان افت می‌کند.

کلانتری در پاسخ به سوالی درباره دو دسته شدن لیگ برتر بیان کرد: این اتفاق دارد به ما پیام می‌دهد. هیچ مساله‌ای ندارد که تیم‌های صنعتی دارند خرج می‌کنند و امکانات خوبی دارند و من در این خصوص خیلی خوشحال هستم چون به فوتبال کیفیت می‌دهند. ما هم باید برویم و پیگیری کنیم تا به فوتبال کمک کنیم. آن‌ها کارشان درست است و ما هم باید برویم کارمان را درست کنیم. دو دستگی در تمام لیگ‌های دنیا وجود دارد و ما باید بتوانیم از این مسائل درس بگیریم و خودمان را به دیگر تیم‌ها نزدیک کنیم.  

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و فجرسپاسی شیراز در قالب هفته نهم لیگ برتر فردا(جمعه) ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha