• پنجشنبه / ۱۸ آذر ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400091814175
  • خبرنگار : 71649

خطیبی: تیم اول آسیاییم اما در ساختار جزو ۳۰ کشور اول هم نیستیم

خطیبی: تیم اول آسیاییم اما در ساختار جزو ۳۰ کشور اول هم نیستیم

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: ما تیم اول آسیاییم اما در ساختار جزو ۳۰ کشور اول هم نیستیم و پیش از هر چیزی باید ساختار را درست کنیم.

به گزارش ایسنا، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز اظهار کرد: با این برنامه‌ریزی مسابقات، هر ۴-۵ روز باید بازی کنیم و باتوجه به این که مساحت کشور و فاصله شهرها زیاد است کار برای همه تیم‌ها سخت می‌شود.

او ادامه داد: ما سعی می‌کنیم بعد از هر بازی فقط یک ریکاوری انجام دهیم اما با این وجود امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و امتیاز کامل این بازی را به دست آوریم. همه بازی‌ها سخت است و فاصله‌ها کم است. بازی فردا برای تیم ما و تیم فجر آسان نیست و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: من حدود ۲۵ سال پیش در آلمان بازی کردم اما آن ساختاری که آنجا بود، هنوز در اینجا وجود ندارد. به نظر من اگر ۵۰ سال دیگر این‌گونه پیش برود، این ساختار را پیدا نمی‌کنیم. اگر فقط به فکر برگزاری مسابقات باشیم، در اصل خواب هستیم. اگر به ساختار باشگاه‌ها و فوتبال‌مان بیشتر اهمیت بدهیم، همه شرایط مهیا می‌شود.

او اضافه کرد: هنوز برخی از تیم‌ها زمین ندارند و برخی زمین‌ها هم نامناسب است. برخی‌ها در این سرما رختکن هم ندارند و شرایط جالبی ندارند. البته برخی از مدیران ما فوتبالی‌اند و بسیار به ساختارمان رسیدگی می‌کنند و امیدوارم فدراسیون فوتبال و مسئولان بالا رتبه به ساختار بیشتر توجه کنند. ما تیم اول آسیاییم اما در ساختار جزو ۳۰ کشور اول هم نیستیم و ابتدا باید ساختار را درست کنیم. اگر ساختار درست نباشد حتی آقایان را هم در ورزشگاه نداریم، چه برسد به بانوان.

خطیبی در رابطه با جدایی احتمالی بازیکنانش گفت: قرارداد بازیکنان ما اکثرا دو ساله بسته شده است و از این بابت نگرانی و مشکلی نداریم. ما می‌توانیم تیم را تقویت کنیم اما تا الان نیازی به تقویت نداریم چون همه دارند خوب کار می‌کنند.

 او درباره پایین آمدن کیفیت لیگ برتر بیان کرد: تیم‌ها و مربیان محتاط کار می‌کنند و فقط فکر نباختن هستند. با این شرایط کیفیت فوتبال‌مان پایین می‌آید اما از این بابت خوشحالم که تیمم هجومی بازی می‌کند. همه تیم‌ها جلوی تیم ما دفاع می‌کنند و بابت این مساله خوشحالم. چند تیم فوتبال زیبایی ارائه می‌دهند و امیدوارم بقیه تیم‌ها هم به فوتبال زیبا رو بیاورند.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و فجرسپاسی شیراز در قالب هفته نهم لیگ برتر فردا(جمعه) ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha