• پنجشنبه / ۱۸ آذر ۱۴۰۰ / ۲۰:۰۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400091814327
  • خبرنگار : 71518

از دیر رسیدن اتوبوس پرسپولیسی‌ها تا اعتراض نیمکت‌نشینان هوادار به داور

از دیر رسیدن اتوبوس پرسپولیسی‌ها تا اعتراض نیمکت‌نشینان هوادار به داور

درجیان دیدار پرسپولیس و هوادار، نیمکت نشینان تیم مهمان بارها به داور اعتراض کردند.

به گزارش ایسنا، مصاف تیم هوادار و پرسپولیس با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

حواشی این بازی به شرح زیر است:

پیش از آغاز دیدار پرسپولیس و هوادار، بازیکنان تیم میهمان زودتر از پرسپولیسی‌ها وارد زمین شدند و خود را برای بازی آماده کردند. اتوبوس تیم پرسپولیس با دقایقی تاخیر به ورزشگاه آزادی رسید.

روح‌الله باقری بازیکن تیم هوادار در زمان گرم کردن دچار مصدومیت شد و به همین خاطر عنایتی ترکیب تیمش را تغییر داد. همین امر هم موجب شد ناظر بازی به سرمربی هوادار تذکر بدهد که در جریان بازی نمی‌تواند باقری را به میدان بفرستد.

محمد ستاری که سابقه شاگردی گل‌محمدی را در کارنامه دارد، پیش از شروع بازی به سمت سرمربی پرسپولیس رفت و با او خوش وبش کرد. در مقابل کمال کامیابی‌نیا هم احوالپرسی گرمی با عنایتی داشت.

از سوی باشگاه هوادار تعدادی مهمان به ورزشگاه آزادی آمده بودند که به دلیل عدم هماهنگی لازم اجازه حضور در جایگاه CIP  را پیدا نکردند.

برخی نیمکت نشینان تیم هوادار از روی سکوها نظارگر بازی بودند و با فریادهایی سعی داشتند نکاتی را به بازیکنان بگویند. آن‌ها در برخی مواقع نسبت به تصمیمات داور هم اعتراض می‌کردند.

کادرفنی تیم هوادار روی یکی دو صحنه به تصمیمات داور اعتراض کردند که همین امر موجب شد که داور برخی نفرات نیمکت نشین هوادار را با کارت زرد جریمه شخصی کند.

در اواخر بازی وقتی یکی از بازیکنان هوادار به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد، زمانی که قصد بازگشت به زمین را داشت، داور متوجه او نبود و همین موضوع باعث اعتراض نیمکت‌نشینان هوادار شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۸ ۲۰:۴۶

حامد لک باید بدونه که ۵۰میلیون هوادار مسخرش نیستن که یکبار باپا یکباربادست اینقدر اشتباه کدوم دروازبان تولیگ کرده زشته بخدا نه دست نه پا!؟ مشکلات زیاده درست ولی توداری پوست تیم می‌کنی