• جمعه / ۱۹ آذر ۱۴۰۰ / ۱۷:۵۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400091914776
  • خبرنگار : 50175

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد:

از سرگیری روند پروژه‌های نیمه‌تمام پلدختر

از سرگیری روند پروژه‌های نیمه‌تمام پلدختر

ایسنا/لرستان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ضمن بررسی تمامی مشکلات موجود، اعتباری نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان را برای رفع مشکلات شهرستان پیشنهاد داده‌ایم.

محمدمهدی اسماعیلی در جلسه دیدار مردمی که امروز ۱۹ آذرماه با حضور نمایندگان اقشار مختلف، در فرمانداری پلدختر برگزار شد، ضمن قدردانی از نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضای شورای تأمین، اظهار کرد: پلدختر بسیار آسیب‌دیده است و می‌شود درد مردم را از نزدیک مشاهده کرد، با وجود تلاش‌های صورت گرفته بخش عمده‌ای از مطالبات هنوز مرتفع نشده است.

وی تصریح کرد: یکی از شئونات هیات دولت این است که یک وزیر هم مسئول حوزه تخصصی خود است و هم به‌عنوان عضو دولت می‌تواند در خصوص موضوعات دیگر اظهارنظر کند.

نماینده ویژه دولت ادامه داد: نماینده ویژه ریاست‌جمهور با اختیار تام به حوزه‌های مختلف شهرستانی، اعزام می‌شود و ما ضمن بررسی مشکلات و پروژه‌های نیمه‌تمام خسارت‌دیده از سیل، این موضوعات را تا حصول نتیجه دنبال می‌کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از اصحاب رسانه و خبرنگارانی که از روزهای قبل، بخش‌های مختلف سفر ریاست‌جمهور و هیات دولت به استان را منعکس می‌کنند، افزود: اعتباری نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان را برای رفع کاستی‌های موجود در شهرستان پیشنهاد داده‌ایم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی حضور بسیار خوبی در شهرستان داشته که مینی پالایشگاه سراب حمام از این نمونه است، در خصوص این موضوع نیز با وزیر محترم نفت رایزنی خواهیم کرد تا در دولت سیزدهم شاهد بهره‌برداری کامل این پالایشگاه باشیم.

وی بیان کرد: گرچه رفع تمامی مشکلات و نواقص موجود در شهرستان زمان‌بر است، اما تلاش می‌کنیم با از سرگیری روند پروژه‌های نیمه‌تمام، بخش عمده‌ای از این نواقص را در دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی برطرف کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha