• شنبه / ۲۰ آذر ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400092015054
  • خبرنگار : 30054

می خواین برین کیش دنبال اجاره خودرو در جزیره هستید؟

می خواین برین کیش دنبال اجاره خودرو در جزیره هستید؟

برای اجاره خودرو در کیش اگه فکر می کنید که باید حتما داخل جزیره ماشین خودتون رو رزرو کنید سخت در اشتباه هستید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام سعادت رنت، شرکت های رنت کار از نمایندگی هایی که در تهران دارند با یک تماس ماشین مورد نظرتان را رزرو می کنند. بعد از رزرو می توانید در روز درخواستی خودرو را در کیش تحویل بگیرید.

در واقع قبل از آغاز سفر خود با تماس تلفنی با یکی از شرکت های رنت کار می توانید ماشین رنت کنید. سعادت رنت مجموعه ای است که می توانید برای اجاره ماشین در کیش به آن اعتماد کنید.

ما به عنوان یکی از برترین شرکت های اجاره خودرو در بیشتر شهرهای ایران دارای نمایندگی فعال هستیم . برای اثبات این موضوع کافی است اجاره خودرو را در شهری که خودرو مورد نیاز دارید در گوگل سرچ کرده و سعادت رنت را مشاهده کنید.

مزیتی که اجاره خودرو در کیش نسبت دیگر شهرهای ایران دارد نسبت هزینه با خودرو دریافتی شما است. شما در تهران با روزانه ۸۰۰.۰۰۰ هزار تومان می توانید یک خودرو معمولی خارجی رنت کنید اما در جزیره می‌توانید با این هزینه یک خودرو آمریکا و لاکچری سوار شوید.

اما باید به این توجه کنید که در زمان های تعطیلات و آخر هفته ماشین ها محدود تر شده و به همین دلیل قیمت ها ممکن است افزایش ناچیزی داشته باشند.

ارزان‌ترین اجاره خودرو در کیش

اگر هزینه رنت خودرو در کیش برای شما مهم است می  توانید ماشین های اقتصادی تر مانند نیسان جوک و یا سوناتا اجاره کنید. البته سعادت رنت جزو یکی از ارزان‌ترین شرکت های اجاره ماشین در کیش است. علت این موضوع  هم به دلیل این است که مالک تمام ماشین های موجود بوده و به صورت واسطه ای کار نمی کند.

قیمت اجاره ماشین در کیش

قیمت  اجاره ماشین در کیش بستگی نوع خودرو انتخابی شما و  تعداد روزهای درخواستی شما تعیین می‌شود. شما می‌توانید در جزیره کیش به دلیل قوانین موجود، خودروهای آخرین‌مدل و معروف جهان را با پرداخت هزینه بسیار کم رنت کنید. اجاره خودرو ارزان در کیش تنها باسعادت رنت ممکن می‌باشد. برای بهره‌مندی از ارزان‌ترین اجاره خودرو در کیش یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم اگر خودرو مدنظر خودتان رو برای تعداد روزهای بیشتر و به مدت یک هفته اجاره کنید از تخفیف ویژه اجاره خودرو در کیش سعادت رنت بهره‌مند خواهید شد.

می خواین برین کیش دنبال اجاره خودرو در جزیره هستید؟

شرکت های بسیاری در زمینه اجاره خودرو در کیش وجود دارد اما می توان گفت اعتماد کردن به این موسسات یک ریسک بزرگ است. شما می توانید قبل از شروع سفر خود خیالتان را از بابت این موضوع راحت کنید. می توانید با اجاره خودرو از تهران دیگر نگرانی برای تردد خود در این جزیره را نداشته باشید. خب ما خیالتان را آسوده کرده ایم.

خودروهای مجموعه سعادت رنت برای کرایه خودرو در کیش جزو ارزان ترین قیمت های موجود در بازار اجاره خودرو هستند. پس اگر قصد سفر به کیش را دارید می توانید با اجاره ماشین از مجموعه سعادت رنت سفر خود را به یک خاطره فراموش نشدنی تبدیل کنید.

شرایط  کرایه ماشین در کیش

برای شرایط کرایه ماشین در کیش باید به شما این نوید را داد که بسیار آسان و قابل دسترس برای همه است. مدارک لازم برای اجاره ماشین در کیش بسیار آسان بوده و خودرو های موجود تنها با چک و یا مبلغی برای ودیعه قابل رنت است.

در زیر مدارک و شرایط اجاره خودرو در کیش را برای شما عزیزانی که مسافر این جزیره هستید و قصد کرایه خودرو در این جزیره زیبا را دارید آورده ایم تا قبل از سفر ماشین مورد نیازتان خود را رزرو کنید.

- کارت شناسایی

- گواهینامه رانندگی

- چک به مبلغ ارزش کل خودرو

- در صورت نداشتن چک می توانید بین ۵ تا ۱۰ میلیون ودیعه نقدی بسته به نوع خودرو به شرکت پرداخت کنید.

 در پایان باید به این موضوع اشاره کنیم که شرکت اجاره خودرو سعادت رنت  به شما این اطمینان را می دهد که هیچ هزینه ای اضافه ای در اجاره خودرو کیش برای شما نداشته باشد. داشتن قرارداد رسمی، نماد اعتماد الکترونیک و مجوز رسمی جزو وجه تمایزهای شرکت سعادت رنت نسبت به دیگر رقبا است پس با خیال راحت ماشین موردنیازتان را اجاره کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha