• شنبه / ۲۰ آذر ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400092015413
  • منبع : نمایندگی قزوین

پلمب یک نمایندگی پخش قطعات خودرو در قزوین

پلمب یک نمایندگی پخش قطعات خودرو در قزوین

ایسنا/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: یک نمایندگی پخش قطعات خودرو از ارائه محصولات خودداری می‌کرد که طی بازرسی‌ها محصولات دپو شده این نمایندگی کشف شدند؛ بر همین اساس محل نگهداری اقلام یدکی پلمب و پرونده در اختیار کارشناسان قرار گرفت.

هوشنگ محمدی با اشاره به گشت‌های تعزیرات استان اظهار کرد: در راستای تحول سازمان تعزیرات حکومتی از یک واحد تولید محصولات معدنی، یک کارخانه تولید روغن خودرو و جایگاه‌های بین‌راهی بازدید شد.

وی اضافه کرد: در راستای ایجاد ثبات در بازار به همراه نماینده، سازمان صمت و جهاد کشاورزی از یک کارخانه بزرگ تولید مواد معدنی به‌علت ارائه محصولات تقلبی به بازار بازدید شد. ضمن بازرسی مشخص شد کارخانه تولیدی توسط یک بانک توقیف شده اما محصولات آن به‌فروش می‌رسد که بلافاصله مدیرعامل احضار و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه‌های ذی ربط ارجاع شد تا تعیین تکلیف و قانونی شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین عنوان کرد: بازرسی‌ها منجر به کشف محصولات دپو شده یک نمایندگی پخش قطعات خودرو نیز شد که از ارائه محصولات خودداری می‌کرد؛ محل نگهداری اقلام یدکی پلمب و پرونده در اختیار کارشناسان قرار گرفت.

بنابراعلام روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان قزوین، محمدی با تأکید بر تشدید بازدیدهای تعزیرات حکومتی برای طرح شب یلدا گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف‌کننده و تنظیم بازار، از تمامی واحدهای مرتبط در این خصوص اعم از شیرینی‌فروشی‌ها، آجیل‌فروشی‌ها و بازار میوه در اوقات اداری و غیراداری با برگزاری گشت مشترک نظارت بر بازرسی‌های دستگاه‌های ذی ربط را داریم و با هرگونه ترک فعل واقدامی که سبب بی‌ثباتی بازار شود به‌طور قاطع برخورد می‌کنیم.

وی ادامه داد: تاکنون در خصوص طرح شب یلدا بیش از ۱۰ گشت برگزار شده است و از مراکز بین راهی نیز به‌طور مستمر بازرسی می‌شوند؛ در گشت سیار روز جمعه از این واحدها تخلفاتی مانند عدم رعایت اصول بهداشتی، گران‌فروشی و عرضه کالاهای قاچاق محرز شد که ضمن تشکیل پرونده، با تشدید مجازات‌ها در شعب تخصصی با این متخلفین برخورد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در پایان یادآور شد: اقدامات در نظرگرفته شده برای طرح شب یلدا با برگزاری گشت‌های سیار اقدامات پیشگیرانه در نظر گرفته شده و هر روز بالغ بر۶ تیم در سطح استان در این گشت‌ها شرکت می‌کنند. با متخلفین این طرح بنابر قانون و در نظر گرفتن شعب ویژه رسیدگی و حداکثر مجازات برخورد خواهد شد که در پایان طرح آمار و بیشترین تخلف به نظر مردم شریف استان خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha