• شنبه / ۲۰ آذر ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400092015625
  • خبرنگار : 30054

۴ مدل از بهترین یخچال فریزر های ساید بای ساید بازار با قیمت روز

 ۴ مدل از بهترین یخچال فریزر های ساید بای ساید بازار با قیمت روز

یکی از مشکلات رایج در استفاده از یخچال فریزرها کمبود فضای داخلی آنهاست. در بسیاری از خانه ها، مواد خوراکی و نوشیدنی ها به صورت روزانه و دائمی در حال اضافه شدن به یخچال هستند و در این شرایط داشتن یخچال فریزی که گنجایش بیشتری داشته باشد یک مزیت محسوب می شود.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام زنبیل، در میان انواع یخچال فریزر، یخچال فریزرهای ساید بای ساید به ظرفیت زیادی که دارند شهره هستند به طوریکه دلیل عمده مشتریان برای خرید یخچال فریزر ساید بای ساید، ظرفیت آن است. در حال حاضر تعداد زیادی از برندهای سازنده، اقدام به تولید یخچال فریزر ساید بای ساید می کنند اگر می خواهید بهترین مدل های ساید برندهای برتر بازار از نظر امکانات را بشناسید و از آخرین قیمت آنها (در رنگ سفید مدلها) مطلع شوید، همراه این مقاله زنبیل باشید.

یخچال فریزر ساید بای ساید ۳۶ فوت دوو مدل Prime ۳ Doors D۴S-۰۰۳۶ قیمت: ۵۱،۲۰۰،۰۰۰ تومان

این برند در مدل Prime ۳ Doors D۴S-۰۰۳۶ از تکنولوژی دیجیتال استفاده کرده تا تازگی مواد غذایی حفظ شود. سامانه کنترل سرمایش الکترونیک آن سنسورهایی دارد که دمای بیرون و درون یخچال را تشخیص می‌دهد تا کمپرسور متناسب با دما، حالت بهینه سرمایش را انتخاب کند. سومین درب این یخچال مربوط به محفظه بار خانگی آن است که از سیستم سرمایشی فلزی برای خنک کردن سریعتر استفاده می کند. سیستم سرمایش سریع یخچال و فریزر به شکل مجزا هر کدام برای بخش مربوط به خود عمل کرده و به سرعت دمای داخل یخچال را به حد نیاز پایین می آورند. دیگر امکانات این مدل شامل کاهش صداهای مزاحم، سیستم خودکار بسته شدن درب ها، تصفیه هوا، بو زدایی و باکتری زدایی می شود.

 ۴ مدل از بهترین یخچال فریزر های ساید بای ساید بازار با قیمت روز

یخچال فریزر ساید بای ساید ۳۲ فوت اسنوا مدل Gallery SN۸-۳۳۲۰ قیمت: ۴۲،۶۵۰،۰۰۰ تومان

اسنوا که جزء بهترین تولید کنندگان یخچال فریزر ایرانی محسوب می شود، در مدل Gallery SN۸-۳۳۲۰ از فیلتر سه لایه استفاده کرده تا آلودگی و بوهای نامطبوع را از بین ببرد. در این یخچال فریزر، سیستم سرمایش هوشمند برای گردش یکنواخت سرما در یخچال و درب سوم مخصوص محفظه بار خانگی تعبیه شده است. از قابلیت های دیگر این مدل به مواردی مثل تشخیص دمای محیط بیرون یخچال، کاهش مصرف انرژی و کاهش صدای تولید شده از دستگاه و گردش هوای سه بعدی می‌توانیم اشاره کنیم.

یخچال فریزر ساید بای ساید ۳۲ فوت امرسان مدل NRF۳۲۹۲D قیمت: ۲۴،۳۴۸،۰۰۰ تومان

امرسان یکی از برندهای قدیمی در صنعت یخچال فریزر در کشور است که از دیرباز به خاطر کیفیت مطلوب محصولاتی که تولید می کند مورد اعتماد مشتریان بوده و این مطمئن بودن را شعار خود قرار داده است. امرسان در یخچال فریزر ساید بای ساید مدل NRF۳۲۹۲D از سیستم گردش هوای چندبخشی به جای سیستم های تک جزئی معمولی استفاده می کند. جنس بدنه این یخچال از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و دچار خوردگی نمی شود. روی درب یخچال پنل لمسی در کنار آبریز و یخساز دیده می شود که به صورت اتوماتیک و با آب شهری کار می کند. بار خانگی در سمت راست روی درب این یخچال ساید بای ساید امرسان قرار دارد که شامل ۳ طبقه می شود و می توانید حداکثر ۴ بطری نوشیدنی بزرگ را داخل آنها بگذارید. همچنین این مدل مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند بوده و با فناوری انجماد سریع به سرعت می تواند دمای مواد غذایی را کاهش دهد.

 ۴ مدل از بهترین یخچال فریزر های ساید بای ساید بازار با قیمت روز

یخچال فریزر ساید بای ساید ۲۷ فوت جی پلاس مدل GSS-K۷۱۵ قیمت: ۱۷،۷۶۸،۰۰۰ تومان

شرکت گلدیران که به خاطر ارائه ضمانت و خدمات پس از فروش محصولات خارجی تجربه زیادی در حوزه لوازم خانگی کسب کرده چند سالی است که اقدام به تولید محصولی ایرانی با برند جی پلاس کرده است. گلدیران در تولید یخچال فریزر و دیگر لوازم خانگی جی پلاس کیفیت مناسب مواد اولیه را ملاک کار خود قرار داده است و از این رو توانسته جایگاه مناسبی در بازار کشور پیدا کند. یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K۷۱۵ امکان سرمایش سریع را در یخچال و فریزر به طور جداگانه تعبیه کرده است. این دستگاه می تواند با سیستم گردش هواد چندگانه به خوبی هوای سرد را در تمام فضای یخچال به گردش در آورد. همچنین این مدل دارای آبریز دستی بوده و از سیستم کاهش مصرف در زمان سفر بهره می برد.

بهترین فروشگاه جهت خرید آنلاین یخچال فریزر ساید بای ساید کدام است؟

برای خرید یخچال فریزر ساید بای ساید از مدل هایی که به شما معرفی کردیم، یا مدل های دیگر یخچال فریزر امرسان، جی پلاس، اسنوا و... مطمئن ترین فروشگاهی که می توانید انتخاب کنید، فروشگاه اینترنتی زنبیل است. اعتبار زنبیل به دلیل داشتن نماد اعتماد الکترونیکی ۵ ستاره، سابقه قریب به ۱۰ سال عرضه لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر و اطمینانی است که به خاطر تضمین قیمت و کیفیت کالا به مشتریان می دهد. تمام محصولات زنبیل که شامل محصولات حوزه سلامت مانند تجهیزات ارتوپدی، دستگاه بخور، فشارسنج و ترازو؛ لوازم دیجیتال ازجمله ماشین های اداری مثل پرینتر و فکس، و دستگاه های خانگی مثل لپ تاپ، تلفن و دوربین؛ مصنوعات حوزه صنایع دستی مثل ظروف میناکاری و قلم زنی و بسیاری کالاهای دیگر می شود؛ از تضمین ۱۰روزه  قیمت برخوردار هستند و زنبیل تضمین میکند که هیچ فروشگاه آنلاین و آفلاین معتبر دیگری قیمت پایین تری از آنچه در زنبیل وجود دارد را عرضه نمی کند.

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های ساید اسنوا با آخرین قیمت‌ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های ساید پاکشوما با آخرین قیمت ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌ها و آخرین قیمت ساید

انتهای رپرتاژ آگهی