• یکشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400092116025
  • خبرنگار : 71368

عضو شورای شهر تهران عنوان کرد

بلاتکلیفی۱۰۰۰ نفر از پرسنل سازمان ورزش شهرداری تهران

بلاتکلیفی۱۰۰۰ نفر از پرسنل سازمان ورزش شهرداری تهران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از عدم پاسخگویی سازمان ورزش شهردای تهران به وضعیت قرارداد ۱۰۰۰ نفر از پرسنلش انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، ناصر امانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه چندی پیش گزارشی از بازدید محله هرندی در صحن شورای شهر ارائه کردم، گفت: من تنها نظر مردم را منعکس کرده و تحلیلی نداشتم اما سخنانم در خصوص سازمان‌های مردم نهاد در این محله مورد بازتاب منفی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مطلبی که در مورد فعالیت سازمان‌های مردم نهاد از قول مردم گفتم ناظر بر ساماندهی، شفاف سازی و ارائه گزارش از اقدامات به مردم بود و سخنی از ترک و بیرون رفتن این سازمان‌ها از محله هرندی به میان نیاوردند، افزود: اتفاقا در صحن علنی که فیلم آن هم موجود است گفتم که مردم می‌گویند هیچ اثری از بهبود انواع آسیب‌های اجتماعی در هرندی با حضور سمن‌ها دیده نشده است و جالب است پس از طرح اصلاحیه مصوبه تعارض منافع که من از اولین امضا کننده‌های این طرح بودم به یکباره یک عده‌ای برای دفاع از سمن‌ها اقدام کردند و اقدام به انتشار اخبار کذب و خلاف واقع کردند که البته این هزینه‌های دفاع از مردم است.

وی در ادامه همچنین با بیان اینکه ۱۰۰۰ نفر از پرسنل سازمان ورزش قراردادشان مناسب نیست، گفت: از این میان ۶۰۰ نفر نگهبان و ۴۰۰ نفر ناجی غریق هستند که در سال ۹۶ قرارداد آنها با دو شرکت امین حافظ و جهان گستر سبز منعقد شده که الان حقوق این ۱۰۰۰ نفر نسبت به همکاران همترازشان پنج میلیون تومان کمتر است و فیش حقوقی ندارند و کپی قرارداد به آنها داده نمی‌شود و قراردادشان با سه ماه تاخیر معمولا منعقد می‌شود که بهتر است سازمان ورزش و شهرداری در این خصوص توضیح دهد.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران در واکنش به این تذکر گفت: انتخاب رئیس سازمان ورزش نیز جای سوال دارد چرا که سوابقشان مورد اشکال بوده و شهرداری هنوز پاسخی در این زمینه نداده است و بهتر است معاون شهردار در امور شوراها پاسخ این تذکر به سازمان ورزش را بدهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha