• یکشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400092116109
  • خبرنگار : 71620

توضیحات فاطمه مقصودی در مورد حضورش در تجمع کارگران اشترینان

توضیحات فاطمه مقصودی در مورد حضورش در تجمع کارگران اشترینان

نماینده مردم بروجرد در مجلس درباره فیلمی از حضورش در تجمع شهرستان اشترینان که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده، گفت: از کارگران خواستم بروند تا راحت‌تر بتوانم کارشان را پیش ببرم.

به گزارش ایسنا، فاطمه مقصودی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: راه خدمت صادقانه و مردمی بودن در مقابل پایه‌های سست کانون‌های قدرت و ثروت جدید و شبکه منفعت طلبان کارنابلد راهی دشوار است. کار شبانه‌روزی در حل مشکلات مردم بدون منعفت‌طلبی سیاسی زودگذر باید فکر ذکر مسئول تراز انقلاب اسلامی باشد.

مسئولان اجرایی باید از انجام کارهای نمایشی به شدت بر حذر باشند

 نماینده مردم بروجرد در مجلس خطاب به مسئولان اجرایی گفت: از انجام کارهای نمایشی به شدت بر حذر باشید. کار علمی و دقیق و خالص به هر نتیجه‌ای که برسد، برای مردم قابل قبول و معتبر است. هر جا که یک مدیریت انقلابی پرتحرک و مخلص داشتیم، کار پیش رفته است. ما بن بست نداریم. می‌توانیم پیش برویم. تنها باید تحرک بیشتری به خود دهیم.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به شرایط فعلی کشور تأکید کرد: طرح‌های بدون اولویت را کنار بگذاریم. همگان با تمام وجود به خواسته‌ها و اولویت‌های مردم در زمینه اقتصاد و اشتغال بپردازیم. توصیه و تأکید مشفقانه ما به دولت، انتخاب مدیرانی بااعتقاد به سیره عملی امامین انقلاب، تلاش برای اقامه عدالت اجتماعی است. مدیریت انقلابی و کارآمد داشتن روحیه انقلابی در میان مدیران است. مسئولان نباید جایگاهشان را غنیمت و طعمه دنیا بدانند. بررسی‌های جدی پیش انجام پروژه‌های دولت در مناطق مختلف داشته باشید تا احیانا تا  اشکالاتی پیش نیاید.

نماینده مردم بروجرد در مجلس در مورد مشکلات شرکت خودروسازی شهرستان بروجرد گفت: کارگران ۱۱ ماه است که حقوق نگرفته‌اند. بنده در این کارخانه حضور پیدا کردم و با مساعدت رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت بخشی از مشکلات را حل کردیم. در واقع در حال باز کردن گره‌های کور یک مشکل چند ساله هستیم. متأسفانه یک فیلم تقطیع شده و سودجویانه از بنده منتشر شده است که از کارگران می‌خواهم محل تجمع را ترک کنند.

سوء استفاده از فیلم‌های تقطیع شده باید برای همیشه به اتمام برسد
از کارگران خواستم بروند تا راحت‌تر بتوانم کارشان را پیش ببرم

مقصودی در مورد برخوردش با کارگران گفت: بنده از کارگران خواستم بروند تا راحت‌تر بتوانم کارشان را پیش ببرم. درخواست اینجانب هم با استقبال پرشور کارگران همراه شد و خوشبختانه محل تجمع را ترک کردند اما عده‌ای خواستند به خدمات صادقانه اینجانب حمله کنند. از همه مردم و فعالان مجازی می‌خواهم که به هیچ وجه به ویدئوی تقطیع شده توجه نکنند. سوء استفاده از فیلم‌های تقطیع شده باید برای همیشه به اتمام برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha