• یکشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۰ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400092116447
  • خبرنگار : 71516

تهدید دولت صنعا به نابودی پایگاه‌های حیاتی و استراتژیک عربستان و امارات

تهدید دولت صنعا به نابودی پایگاه‌های حیاتی و استراتژیک عربستان و امارات

مشاور نخست وزیر یمن تهدید کرد که در صورت عدم عقب نشینی امارات از یمن ارتش و کمیته‌های مردمی دبی و ابوظبی را هدف قرار خواهند داد.

به گزارش ایسنا، حمید عبدالقادر عنتر، مشاور نخست وزیر یمن در مصاحبه با العهد نیوز گفت: حوادث غافلگیر کننده‌ای در راه است. ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حملات کوبنده‌ای را به دشمن سعودی وارد خواهند کرد. هدف قرار دادن پایگاه‌های حیاتی و استراتژیک دشمن در بانک اهداف موجب فلج شدن نظام عربستان می‌شود.

وی گفت: در اوایل جنگ ارتش و کمیته‌های مردمی در خط دفاعی بودند؛ اما اکنون در خط حمله و در حال گرفتن شهرهای عربستان و انتقال جنگ به عمق این کشور هستند. بعد از شش سال از تجاوز جهانی علیه یمن دشمن به هیچ کدام از اهداف آشکار خود نرسیده است جز اینکه زیرساخت یمن را ویران کرده و منازل مسکونی و غیرنظامیان را هدف قرار داده است و تمام این جنایت‌ها از سوی نهادهای بین‌المللی پیگیری شده و رهبران کشورهای متجاوز در مقابل دادگاه‌های بین‌المللی به عنوان جنایتکاران جنگی تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

مشاور نخست وزیر یمن گفت: ارتش و کمیته‌های مردمی بیش از هر زمان دیگری قدرتمند شده و پیروزی‌هایی را در محورهای مختلف جنگ و در عمق عربستان به دست آورده‌اند. اگر امارات از یمن عقب نشینی نکند در تیررس نیروی موشکی ما قرار خواهد داشت و دبی و ابوظبی هدف قرار خواهند گرفت. تنها یک حمله به امارات موجب فلج شدن کامل این کشور به ویژه شهر دبی خواهد شد. تمام شرکت‌ها و سرمایه گذاران امارات را ترک خواهند کرد. اگر امارات در معرض یک حمله نظامی کوبنده قرار گیرد اقتصادش از هم فرو می‌پاشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۹-۲۱ ۱۵:۴۱

تعهد دولت حوثی و ما

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۲۱ ۱۶:۵۱

جنگ تعارف نداره باید زد اونم بدون اطلاع،غیر این اگر باشه در ریختن خون با اونها شریکید.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۲۲ ۱۶:۲۷

چی رو زد.توامارات کلی مردم جنوب زندگی میکنن. خبر چی داری شما. پیشترمایحتاج زندگی ازاونجاتامین میشه.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۲۱ ۲۳:۱۴

بگویید آنجه ما دلمان می‌خواهد پخش میکنیم به امید روزی که مه سر عقل بیاییند ومردم بیچاره را به کشتن ندهند

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۲۲ ۰۸:۲۳

انشالله کفر زمان با فرج امام زمان نابود ميشود

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۲۲ ۰۸:۵۳

کاشکی این کار می‌کرد تا اینها سر جای خودشان بنشانند وانتقام خون ملیونها نفر در کشورهای عربی واسلامی میگرفتن به امید هر چه زودتر اون روز

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۲۲ ۰۸:۵۴

پس منتظر چی هستین؟!

avatar

نظر من همین هست یمن باید ۲تا موشک کروز سوغات بفرسته به امارات تا امارات حساب کار بیاد دستش امارات هیچ گوهی بیش نیست همین امروز به دستور من شروع کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۲۲ ۱۴:۰۵

خب بزنید.چرا معطل هستید......شما اول اقتصاد ایران را درست بکنید که بیداد می‌کنه در داخل ایران بعدا به کشورهای دیگه تعیین و تکلیف بکنید