• یکشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400092116459
  • خبرنگار : 30054

معرفی هتل های کیش از گران ترین تا ارزان ترین

معرفی هتل های کیش از گران ترین تا ارزان ترین
هتل ترنج کیش، گران ترین هتل جزیره

جزیره کیش علیرغم وسعت نسبتا کمتری که نسبت به شهرهای ایران دارد، دارای هتل های بسیاری می باشد که این به دلیل استقبال بالای گردشگران از این جزیره است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام پرشین هتل، در واقع سالانه گردشگران بسیاری از سراسر ایران به این جزیره سفر می کنند که در بین آن ها همه نوع سلیقه و بودجه ای وجود دارد.

از این رو نمی توان تنها هتل های کیش را به بهترین هتل های این جزیره و یا ارزان ترین هتل های کیش محدود کرد. بلکه تنوع در بین این هتل ها به گونه ای در نظر گرفته شده تا گردشگران بتوانند به راحتی مطابق با شرایط خود به جزیره کیش سفر کنند. از این رو اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید، جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد، کافی است تا همراه پرشین هتل باشید و با هتل های مختلف در این جزیره آشنا شوید.

گران ترین هتل های کیش کدام هتل ها هستند؟

بی شک گران ترین هتل ها در کیش هتل هایی هستند که از نظر کیفیتی و امکانات نسبت به دیگر هتل های این جزیره در جایگاه بالا تری قرار گرفته باشند. از این رو می توان گفت تور گران کیش با اقامت در هتل های پنج ستاره رقم می خورد که البته با توجه با کیفیت سفر، قطعا ارزش هزینه کردن را دارند.

اما موضوعی که باعث تمایز بین هتل های پنج ستاره کیش می شود و تفاوت قیمت و محبوبیت را در بین آن ها ایجاد می کند، خاصیت برخی از هتل های کیش است. به عنوان مثال هتلی مانند هتل ترنج کیش با ویژگی قرار گیری بر روی آب، هم از نظر قیمتی بالاتر است و هم محبوبیت بیشتری در بین گردشگران ایرانی و خارجی دارد. این هتل به دلیل چنین خصوصیتی، علاوه بر امکانات و کیفیت خود، گران ترین قیمت را در بین هتل های کیش دارد.

هتل های قیمت مناسب در جزیره کیش را چگونه رزرو کنیم؟

اکثر گردشگرانی که به کیش سفر می کنند، علاقه مند هستند تا در هتل های قیمت مناسب این جزیره اقامت داشته باشند. چرا که این هتل ها اغلب هم از نظر قیمت مناسب تر از هتل های لوکس کیش می باشند و هم از نظر کیفیتی می توانند رضایت مهمانان خود را به دست آورند.

معرفی هتل های کیش از گران ترین تا ارزان ترین

اتاق های لوکس هتل لیلیوم کیش

هتل های قیمت مناسب کیش را می توانید در لیست هتل های چهار ستاره و سه ستاره جزیره یافت کنید. به عنوان مثال هتل لیلیوم کیش به عنوان بهترین هتل چهار ستاره و هتل رُیان قائم کیش به عنوان بهترین هتل سه ستاره این جزیره، گزینه ای مناسب برای اقامتی با کیفیت و رضایت بخش خواهند بود. اگر قصد دارید تا با هزینه مقرون به صرفه، اقامتی لوکس و راحت را تجربه کنید، این هتل ها در جزیره را از دست ندهید.

آیا هتل های ارزان کیش مناسب برای اقامت هستند؟

هتل های ارزان کیش اغلب هتل هایی می باشند که از نظر کیفیتی، در سطح پایین تری از دیگر هتل های جزیره قرار گرفته اند و به همین دلیل نیز، هزینه ای پایین را می طلبند. البته نمی توان گفت اقامت در تمامی این هتل ها مشکل ساز می باشد و نا رضایتی را به همراه دارد، اما با این وجود نمی توان انتظار بالایی از هتل های ارزان کیش را داشت.

به عنوان مثال اگر می خواهید هزینه ای ارزان را پرداخت کنید و در عین حال اقامتی راحت را تجربه نمایید، می توانید به سراغ هتل های دو ستاره در جزیره کیش بروید که اکثر دارای کیفیتی مطلوب می باشند و قیمتی ارزان را نیز ارائه می دهند. البته برخی از هتل های سه ستاره جزیره کیش نیز با قیمت ارزان، پذیرایی از گردشگران را به عمل می آورند که شما می توانید با کمی جستجو در سرچ گوگل، این هتل ها را یافت کنید.

معرفی هتل های کیش از گران ترین تا ارزان ترین

اتاق های هتل دو ستاره پانیذ کیش

دلیل تفاوت قیمت یک هتل کیش در ایام مختلف چیست؟

ممکن است در زمان مشاهده نرخ برخی از هتل های کیش، متوجه تفاوت قیمت همان هتل در فاصله زمانی یک هفته و یا چند روز شوید. دلیل این تغییر نرخ، ایام پیک و هنگام شلوغی جزیره می باشد که در این صورت هتل ها با تکمیل ظرفیت مواجه شده و قیمت های خود را افزایش می دهند.

از این رو اگر می خواهید پایین ترین نرخ ممکن برای رزرو هتل کیش را تجربه کنید، ایام غیر پیک و هنگام خلوتی جزیره کیش اقدام نمایید. به عنوان مثال می توانید سفر خود را به جای آخر هفته، به اول هفته و یا اواسط یک هفته بی اندازید که قیمت هتل ها کاهش یافته و با پروازی ارزان تر نیز می توان به این جزیره سفر کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha